folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ninja Donanimlari



Ninja Donanimlari

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ne ararsan war ninja silahlari  ve giysileri

     

    http://www.trueswords.com


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=m9nVENReGBY&feature=related

    haha türkiye sokaklarında hayal ediyorum:|


    Kafam oldu galiba:|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    yakalanırsak bi tarafımızdan şırıngayla degil pompayla kan alırlar kazımm kann:)


    efe: yiğit kime derler? kızanlar: sözünde durup, efesiyle ölene. efe: korkak kime derler? kızanlar: sözünden dönen, aman dileyene. efe: insan dünyaya niçin gelir? kızanlar: ölmek için!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    süper ya teşekkürler hajım


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    http://www.trueswords.com/images/prod/c/TS-CMTAI1_540.jpg

    sadece 29 $


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllBlack
    AllBlack's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Kiyaaaaaa T.T Sırf milleti zıçırtmak için gırgır olsun diye bi grup kurup dolaşmak ilginç olurdu aslında :D


    Elimde bir çok download sitesinin(hotfile,rapidhare..)premiumu,birçok torrent sitesinin hesabı ve davetiyesi(torrentleech,türk torrent sitelerinin hepsi,zamunda...) cüzi rakamla mevcuttur(mks.10euro en az 1euro). Aynı zamanda virüs,trojan ve benzeri dosyalarınız 1euro karşılığında görünmez yapılır.İlgilier pm atarak detaylı bilgi alabilirler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    AllBlack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kiyaaaaaa T.T Sırf milleti zıçırtmak için gırgır olsun diye bi grup kurup dolaşmak ilginç olurdu aslında :D


    -----------------------------
    Hocam burası Türkiye :) Çeker makinayı  Kiyaaaallahuekber nidalarında topuklarız :)


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=m9nVENReGBY&feature=related

    haha türkiye sokaklarında hayal ediyorum:|


    -----------------------------
    la gece gece yarıldım  gülmekten :)


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    tamamen meraklılarından parakazanmak için açılmış saçma bir site ninja kıyafeti satıyorlar ama bilginiz olsun öyle bir kıyafet yok ninjalar duruma ayak uyduracak şekilde giyinirler ayrıca 1000tl den aşşağı bırakın katana ve benzeri japonkılıçlarını kılıç olmaz


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    bambam66 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamamen meraklılarından parakazanmak için açılmış saçma bir site ninja kıyafeti satıyorlar ama bilginiz olsun öyle bir kıyafet yok ninjalar duruma ayak uyduracak şekilde giyinirler ayrıca 1000tl den aşşağı bırakın katana ve benzeri japonkılıçlarını kılıç olmaz


    -----------------------------

    Bende geçen biryerde sormuştum.. 800 lira çektiler bi katanaya. hattori honzomu yaptı dedim. Bildiğin Bursa paslanmaz çelik :D


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------

    bambam66 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamamen meraklılarından parakazanmak için açılmış saçma bir site ninja kıyafeti satıyorlar ama bilginiz olsun öyle bir kıyafet yok ninjalar duruma ayak uyduracak şekilde giyinirler ayrıca 1000tl den aşşağı bırakın katana ve benzeri japonkılıçlarını kılıç olmaz


    -----------------------------

    Bende geçen biryerde sormuştum.. 800 lira çektiler bi katanaya. hattori honzomu yaptı dedim. Bildiğin Bursa paslanmaz çelik :D


    -----------------------------

    hocam normal fiyetı o türkiyede enkaliteli kılıçları istanbuldaki bujikan dojosundan alırsın en azından neoldukları belli harbiden vaadedilen mal ilgileni yorsan buyur bak

    http://www.bujinkanturkey.com/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=115


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
Toplam Hit: 2273 Toplam Mesaj: 22