Nissan İle Yaşadığım Problem
-
müritler fikir almak için paylaşıyorum başımdan gelen olay budur.
24 Mart 2017 Tarihin'de sıfır Nissan Juke 1.2 2017 Model araba aldım.Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım... -
romeo bunu yazdıGeçmiş olsun hocam... ne kadara almiştiniz aracı...
-
Araba besbelli hatalı üretim. Geçmiş olsun hocam.
Birde gözünüzü seveyim şu ilk mesajı alıntı yapmaktan vazgeçin. Telefonda sayfayı aşağı indirmekten cam aşındı.
-
KasiRGamsi bunu yazdıromeo bunu yazdı
Geçmiş olsun hocam... ne kadara almiştiniz aracı...
63 bine almıştım
-
mkyb bunu yazdı
Araba besbelli hatalı üretim. Geçmiş olsun hocam.
Birde gözünüzü seveyim şu ilk mesajı alıntı yapmaktan vazgeçin. Telefonda sayfayı aşağı indirmekten cam aşındı.
araç hatalı ama kabul etmiyorlar
-
öncelikle geçmiş olsun aynısı olmasada bi değişiği opel marka aracımda meydana geldi şikayetvar , opeltr facebook sayfası , opel ceo'suna kadar sosyal medya hesaplarından ulaştım ve geri dönüş aldım yetkili servis seferber oldu ve 1 hafta içinde aracımı çözmüşlerdi + yıllık bakım hediye etmişlerdi.
-
aracı geri ver gitsin şikayet et tüketici mahkemesine git iade et al paranı
-
30 k ateşlerim hocam.
-
Shell yakıt temiz diyecek..
Sakin davranmışsın..Bağırıp çağırman gerekiyordu. Tehtidler savurman ; yurd dışı kozunu kullanman gerekiyordu.. kelimelerinin altında ezildikçe , ses tonunu daha da artırman gerekiyordu...
çünkü sen haklısın..
m.mühendisleri odasından bilir kişi Heyeti iste.. gerçi mahkeme de hakim bunu talep edecektir..
geçmiş olsun..
-
anlamadığım şey, hatalı üretim olduğunu kabul ettikleri zaman servise giren çıkan mı var?(servis raporuyla değişim/iade olduğunu varsayıyorum) neden bu kadar diretiyorlar? amaç ne?
-
Öncelikle geçmiş olsun hocam.. Cayma hakkın vardır sözleşme gibi bir şey varsa hala almıyorlarsa tüketici haklarına şikayet edin. tüketici hakları da 8-9 ay sürebiliyor. nissan jukenin facede grupları olabilir paylaşın rezilliği görsünler hocam.. sikayetvar.com'a da şikayet edin.. Bir tanede pankart yapın gidin nissan genel müdürlüğünün önünde açın pankartı vatandaşlar görsün. Mesela polo büyüksün grubu var orda sıfır alınmış arabanın bir arızası oldu mu grupta paylaşım yapıyorlar oradaki üyelerde doğuş grubunun sitesinde şikayet bildirimlerine mesaj bırakıyorlar.