No-İp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu sıralr ip üzerindn bilgisayarlara girmeye merak sarmıs durumdayım fakat bn router dan bağlandığım için bilgisyara girme prolarını kullanmıyorm kullanabilmem için proxy den bağlanmam lazım bunun için no-ip.com sitesnden ıp almam gerekmiş bnde siteye üye olup ''ip Duc v.2.2.1''  prosunu inndrdn fakat program ilk kurulduktn sonra tarama yapıo ve altta 'edit host'  dio yani  oraya  host  adı  yazmam  gerekio  işte sorunum orda  oraya ne yazıcam? Bu konuda bilgisi oln 1 ark. yardm ederse sewinirm..!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Nese bn Sorunu Çözdüm kaldırırsanız ii olr bosuna kirlilik yaratmasın...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onuralp
    onuralp's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    sorunun neden kaynaklandığını yaz ki başkalarıda faydfalansın.

    imzama resim koyabilseydim iyiydi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    chok aptaca 1 problem kafam ii di herhalde o gecce sizin karsınıza cıkmaz büyük ihtimal milyonda 1 nese  www.no-ip.com bu sitedn  proxy adresi  saglıo  sna   bi tane  ufak  bi  pro indiriosn  o  proda bn  1 türlü alamamıştm  kendi  proxyimide  orada bi yanlıslık yapmıstm  herhalde nese sonra  aldım 
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    peki elımızde ıpsı var adamın ıp nasıl kullancagız pc ye gırmek için

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    paylaşıma açıksa essential net tools ile dosyalara ulaşabiliyorsun hocam ip aralıklarını gir o zaten tarıyo kendisi

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    tmm da benım elımd eıp var ama pc ye nasıl gırecegımı bılmıyorum:S yardım

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    eğer karşı tarafa trojan serverini yollayıp açtırabilirsen clienti ile girebilirsin sitede trojan programları var ya da dediğim gibi ess. ile ip yi tarat paylaşıma açıksa paylaşılan klasörlere ulaşabilirsin ama çok da garantili değil hoca.

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    kardeş pekı dedıgın o prog. lınkı varmı yenıyımde:S

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    http://www.tahribat.com/downlink.asp?pn=2&kategori_id=33

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    saol kardeş senden son bişey istıyecem karsıdakının IP sını tam olarak nasıl alacagımıda solersen sevınırım

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
Toplam Hit: 4634 Toplam Mesaj: 14