folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nod32.Co.Tv Aldım İş Yaparmı?



Nod32.Co.Tv Aldım İş Yaparmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    blogspot mlogspot sarmadı nod32.co.tv premium domaini aldım wordpress kuruyorum şimdi iş yaparmı?

    keyleri falan yayınlıcam :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    güncel Serial paylaşırsın tutar bence.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    nod321.cn 'deki gibi sayfaya tıkladığın an fırlayan popup reklamlar al.

    adam kullanıcı adını şifreyi kopyalamak için mecbur sayfaya tıklıyo o an az biraz küfür ediyo ama olsun kazanırsın.


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    SonKralice bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzantisi sanki hos degil :D


    -----------------------------
    jenerik domain sonuçta nod32.com varsa alalım :D

    @full reklamsız nod serial yayınlıcam


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    SonKralice bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzantisi sanki hos degil :D


    -----------------------------
    millet uzantıya değil seriale bakıyo :)

    hocam arkadasta demiş popup reklam koyarsan mecbur seriali kopyalamak için tıklıcak :) sahsen ben popup reklam koyanlara kayıyom baya bi ama sen tanıdıksın :))


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------

    SonKralice bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzantisi sanki hos degil :D


    -----------------------------
    millet uzantıya değil seriale bakıyo :)

    hocam arkadasta demiş popup reklam koyarsan mecbur seriali kopyalamak için tıklıcak :) sahsen ben popup reklam koyanlara kayıyom baya bi ama sen tanıdıksın :))


    -----------------------------

    hocam valla bende çok kayıyorum haklısın ben sağa sola koyarım belki :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    blogspot mlogspot sarmadı nod32.co.tv premium domaini aldım wordpress kuruyorum şimdi iş yaparmı?

    keyleri falan yayınlıcam :D


    -----------------------------

    Keyleri nereden bulacaksın peki?Bu arada NOD32 kullanan kalmadı pek herkes ya Kaspersky ya avira yada farklı antivirüslere geçti bile.NOD32 çok kan kaybetti çookkk..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    blogspot mlogspot sarmadı nod32.co.tv premium domaini aldım wordpress kuruyorum şimdi iş yaparmı?

    keyleri falan yayınlıcam :D


    -----------------------------

    Keyleri nereden bulacaksın peki?Bu arada NOD32 kullanan kalmadı pek herkes ya Kaspersky ya avira yada farklı antivirüslere geçti bile.NOD32 çok kan kaybetti çookkk..


    -----------------------------
    ben ve sattığım tüm bilgisayarlarada kuruyorum.format için gelen pc lerdede çoğunlukla nod32 var :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    blogspot mlogspot sarmadı nod32.co.tv premium domaini aldım wordpress kuruyorum şimdi iş yaparmı?

    keyleri falan yayınlıcam :D


    -----------------------------

    Keyleri nereden bulacaksın peki?Bu arada NOD32 kullanan kalmadı pek herkes ya Kaspersky ya avira yada farklı antivirüslere geçti bile.NOD32 çok kan kaybetti çookkk..


    -----------------------------
    ben ve sattığım tüm bilgisayarlarada kuruyorum.format için gelen pc lerdede çoğunlukla nod32 var :)


    -----------------------------

    Bak ne demişsin format için gelen pclerde çoğunlukla nod32 var buradan ipucu yakalayabilrisin işte :) Demek bi fonksiyonu yokki ne kadar virüsü içeri almış pc varsa hepsinde NOD32 kurulu sende buna yardım ve yataklaık yapıyorsun :)

    aviraya geç dostum yaramaz ya nod32 ben sana 3'er aylıktan keyde veririm avira için :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    blogspot mlogspot sarmadı nod32.co.tv premium domaini aldım wordpress kuruyorum şimdi iş yaparmı?

    keyleri falan yayınlıcam :D


    -----------------------------

    Keyleri nereden bulacaksın peki?Bu arada NOD32 kullanan kalmadı pek herkes ya Kaspersky ya avira yada farklı antivirüslere geçti bile.NOD32 çok kan kaybetti çookkk..


    -----------------------------
    ben ve sattığım tüm bilgisayarlarada kuruyorum.format için gelen pc lerdede çoğunlukla nod32 var :)


    -----------------------------

    Bak ne demişsin format için gelen pclerde çoğunlukla nod32 var buradan ipucu yakalayabilrisin işte :) Demek bi fonksiyonu yokki ne kadar virüsü içeri almış pc varsa hepsinde NOD32 kurulu sende buna yardım ve yataklaık yapıyorsun :)

    aviraya geç dostum yaramaz ya nod32 ben sana 3'er aylıktan keyde veririm avira için :)


    -----------------------------
    gördüklerimin hepsinde nod var:|


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    yalan o iş bence. milleti domain diye kandırıyorlar. bildiğin subdomain :)) farklı uzantılarda tek harflik domainler buldum böyle birşey için ama tuzlu biraz. subdomain dağıtıcam bende yakında :p


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 1437 Toplam Mesaj: 14