Nokıa N9 ...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Öncelikle iyi günler hacılar size bir sorum olacak ;

     

    Nokıa N9 için whastapp proğramını indiremedim internetten filan baktımda pek anlıyamadım açıkcası,bu proğram hakkında bilgisi olan var mı ?

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılar.


    Every thing"s place and her time reach
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    hacı n9 ilk defa duydum valla :D nokia mağazası yok mu menüde ordan indir


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    hacı n9 ilk defa duydum valla :D nokia mağazası yok mu menüde ordan indir

    Valla hocam var da o mağaza içinde yok :D


    Every thing"s place and her time reach
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    house bunu yazdı
    MiqRoP bunu yazdı

    hacı n9 ilk defa duydum valla :D nokia mağazası yok mu menüde ordan indir

    Valla hocam var da o mağaza içinde yok :D

    var hacı sen bulamıyondur büyük ihtimal aynı mağazayı görüyorum bende benim telefondan arama bölümünden bi arattır.

    MiqRoP tarafından 20/Eki/12 00:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Senin telefona uyumlu olduğu için sende gözüküp bende gözükmüyor olabilir mi ?

     


    Every thing"s place and her time reach
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    sanmıyorum çünkü benim telefonun desteklemediği bi kaç şey indirmiştim.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Telefonda mağaza yazan yere tıklayıp search kısmına whatsapp yazıcam demi doğru yol izliyorum ?

    İlk defa nokia kullanıyorrumda.

     


    Every thing"s place and her time reach
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Aynen doğru yol izliyosun hacı pm ile bi telefon numaranı atsana. Sms ile davet etmeyi deneyelim.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocam nokia nın en alınmayacak modelini almışsın. ipne nokia meego ya tam destek verecekken çekti elini 1.2 den sonra bir daha güncelleme de gelmiyor o telefona.

    meego tizen oldu samsung intel geliştiriyor belki rom çıkarsa senin için iyi olur.

    PanxeR tarafından 20/Eki/12 00:55 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Perişan olduk desene hocam :(


    Every thing"s place and her time reach
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carus07
    carus07's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2011
    Erkek

    http://www.whatsapp.com/download/

    Dosyayı buradan direk indir telefona kur 

    Ovi Mağazadan "WhatsApp" Yazsan direk çıkar zaten bir ara bende kullanıyordum bu programı

Toplam Hit: 1980 Toplam Mesaj: 16