""Nokia"" Telefonunuzun Hizini Arttirin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    6630 da menü hızlandı evet. garip
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    garip değil gayet mantıklı olması gereken bu.

     kasanı kapatacaksın

     yemek buldun ye dayak buldun kaç

     gece gece ne oluyor bana yaavvv
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    n70 de denedim pek ib farkını göremedim bende
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    jandark06 bunu yazdı:
    -----------------------------
    n70 de denedim pek ib farkını göremedim bende
    -----------------------------
    bLki çk doLu deiLdr hafıza :D ehuehu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_easterner
    by_easterner's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    inanılmaz ama 62 20 de de hızlandı valla ..zaten benim telefon donuyordu arasıra artık donmuyor paylaşım için saol kanka
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Tekrar hatırlatalım symbian tlf. için geçerlidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tekrar hatırlatalım symbian tlf. için geçerlidir.
    -----------------------------

    N73 de extra ve yapılacaklar diye bi bölüm yok tüm symbian lar için geçerli değil mi?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    N73 kullanmıorum bilemicem ,  ama eski tip symbian larda oluor arkadaşım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    LostDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tekrar hatırlatalım symbian tlf. için geçerlidir.
    -----------------------------

    N73 de extra ve yapılacaklar diye bi bölüm yok tüm symbian lar için geçerli değil mi?


    -----------------------------

    harbiden bende bulamadım extrayı 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek

    telefon tbki hızlanır ama bu hızlanma işlem kayıdı nın 1 gn yada daa az olarak kaydedilmesnden dolayı..

    bnde 1aylık işlem kaydı tutuluo eşşek gbi kasıo ama gerekli..

    yani o not yada ekstra yplcaklar kısmna yazdıınız şeylerle kesnlkle alakalı deil. ya symbian bi sistemdr ve nası o şeklde bi komtla system hzlanır ?

    dedim gbi hızlanma varsa sadc işlem kaydı süresi kısa tutulduundandır

Toplam Hit: 2340 Toplam Mesaj: 23