folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Oks Ne Zmn Açıklanıyo



Oks Ne Zmn Açıklanıyo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bilgi işlem klavyeyi bile tuşlara bakarak kullanan ameleler ile doluysa olacağı budur amk. kpss 'yi torpille aşan ya da tayyit'in / partisinin bişeyi olan gelmiştir şimdi oralara. hepten boka sarmıştır :\ beni koyacaklar oranın başına :P ayrıca telefonlarını aradım siteden aldıklarımı bi tanesi bile çıkmadı amk alayı meşgul. 10dan fazla numaralarını aradım hepsi müşkül çalıyo.

    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    profesorburak
    profesorburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2007
    Erkek
    hacı saat 15 ve hala açıklanmadı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    amına koduklarım bişeyi beceremiyorlar ya. bugün açıklanmaz bu sonuçlar demedi demeyin.

    kenarda köşede takılırım ben
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alponzzo
    alponzzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    akşama açıklancakmış ama saat belli diil sabah 10 dan beri bekliyom yau koduum siteside çökmüş saten

    Benden elektrik almayan kıza trafo bağlasan ne yazar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist69
    pesimist69's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    vallaa ya benimde kardeşim girdi onun sonuçlarını bekliyom tahminimce bi 18 gibi falan açıklanır

    Bir Klübü Büyük Yapan Taraftarlarıdır; GFB-KFY-CK-UNIFEB
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    ulan sbhtan beri bkliyom.BEN öle sitenin....açıldı gene girlimio...mk

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek
    açıklanmamış mı amk sınavı daha

    kgd
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    la yok nerde sbhtan beri yegenn kine bakıcam yok a.q seerver bus6yy bok:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist69
    pesimist69's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    açıklandı müritler gözümüz aydın :D meb.gov.tr

    Bir Klübü Büyük Yapan Taraftarlarıdır; GFB-KFY-CK-UNIFEB
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    pesimist69 bunu yazdı:
    -----------------------------
    açıklandı müritler gözümüz aydın :D meb.gov.tr
    -----------------------------

    açıklandı da ya "Service Unavailable" diyor ya da "Server is too busy"

     


    kenarda köşede takılırım ben
Toplam Hit: 2218 Toplam Mesaj: 26