Olmazsa Olmaz Android Uygulamaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    KOnuyu takipdeyim gecen rom yukledim cogu app gitti tekrar duzenlemek lazum telefonu.


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    _Dert_ bunu yazdı

    KOnuyu takipdeyim gecen rom yukledim cogu app gitti tekrar duzenlemek lazum telefonu.

    Kesinlikle bende bu konudan beklentilerim var mesela kamera efektleri için program arıyorum ve arkadaşları bekliyorum en fazla efekt arşivi olan resim düzenleme programı hangisi ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı
    Bosluk bunu yazdı

    Rootlu uygulama tavsıye edebılcek varmı network sniff yapabılen uygulamalar

    WifiKill? ;)

    gereksız bısey o hoca,elımde en ıyı dıyebılcegım dsploit vardı ondada artık 8080 portunu acın muhabbetı cıkıyor kullanamıyorum 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı
    MbK bunu yazdı

    bi foto düşünün odanın içinde aynı kareye kendinizi 3-5 defa ekliyosunuz çekyatın üstünde yerde uzanırken vs :-)

    bu hangi programla yapılıyo biri tarif etsin :-)

    Clone Camera v1.40 (Ücretsiz)

    Clone Camera v1.5.4 (Ücretli) (2.07$)

    Clone Camera v1.5.4 (Ücretli) (2.07$) (Bize her türlü beleş) (TurboBit)

    Clone Camera v1.5.4 (Ücretli) (2.07$) (Bize her türlü beleş) (LetitBit)

     

    Not : Upload bana ait. NEXUS 4' de test ettim.


    Mobil ile indiremedim. Alternatif yandex falan yokmu.

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    swype keyboard kesinlikle swiftkeyde var ama ben swype kullanıyorum da betadan çıktı paralı oldu şimdi apk sını bulduk ama oda yarım yamalak oldu 1 dolar bişi alıcam zaten elinde sağlam çalışan apk olan varsa iyi olur aslında.

    mx player var bide benim gibi film dizi izleyenler için öneririm altyazı vs sıkıntısız gayet iyi.

    pc deki advanced system care in mobil care olanı var gayet başarılı.

    clean master bu programda gayet iyidir ccleaner ın mobili gibi bişi.

    başka aklıma gelen yok olursa yazarım.

     

    STUMBLEUPON denedim bu arada sevdim baya.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    Altair bunu yazdı

    swype keyboard kesinlikle swiftkeyde var ama ben swype kullanıyorum da betadan çıktı paralı oldu şimdi apk sını bulduk ama oda yarım yamalak oldu 1 dolar bişi alıcam zaten elinde sağlam çalışan apk olan varsa iyi olur aslında.

    mx player var bide benim gibi film dizi izleyenler için öneririm altyazı vs sıkıntısız gayet iyi.

    pc deki advanced system care in mobil care olanı var gayet başarılı.

    clean master bu programda gayet iyidir ccleaner ın mobili gibi bişi.

    başka aklıma gelen yok olursa yazarım.

     

    STUMBLEUPON denedim bu arada sevdim baya.

    Kardeşim swype kullancağına al sana beleş swiftkey =)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    Werterg bunu yazdı
    Altair bunu yazdı

    swype keyboard kesinlikle swiftkeyde var ama ben swype kullanıyorum da betadan çıktı paralı oldu şimdi apk sını bulduk ama oda yarım yamalak oldu 1 dolar bişi alıcam zaten elinde sağlam çalışan apk olan varsa iyi olur aslında.

    mx player var bide benim gibi film dizi izleyenler için öneririm altyazı vs sıkıntısız gayet iyi.

    pc deki advanced system care in mobil care olanı var gayet başarılı.

    clean master bu programda gayet iyidir ccleaner ın mobili gibi bişi.

    başka aklıma gelen yok olursa yazarım.

     

    STUMBLEUPON denedim bu arada sevdim baya.

    Kardeşim swype kullancağına al sana beleş swiftkey =)

    Hocam swiftkey trial kullandımda biraz abartı geldi klavyesi bunuda denerim ama swype ın yeri ayrı ya alışmışım o kadar.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    MbK bunu yazdı

    panoromayla hemen hemen 270 derece açıyı çekebiliyosun

    söylediğim şeyle alaka kuramadım valla.

    Hocam panoroma çekimde telefon fotoyu çeker telefonu çevirirsin tekrar çeker işte bu işi iki kişi birlikte yaparsan olur. Bi arkadaşşın seni kapının yanında çeker bekler sen yerdeğiştirirsin ondan sonra oda çekmeye devam eder vs vs gider :D


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WH0
    WH0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    İnşaat / Yapı Sektörü Çalışanları ve Öğrencileri için olmazsa olmaz uygulamalar.

    Geometrik Şekiller ve Hesaplamalar

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oska.geometrik_sekiller_ve_hesaplamalar


    Birim Çeviriciler / Dönüştürücüler
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oska.Birim_Ceviriciler


    Hızlı ve Pratik Hesaplayıcı
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oska.pratikhesaplayici


    İhale Araçları
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oska.ihale_araclari

     

     

     

     

    WH0 tarafından 11/Haz/14 17:28 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Neutron Player

    PlanetPron (;D)

    Fleksy Keyboard ?


    while (1<2)
Toplam Hit: 5197 Toplam Mesaj: 42