folder Tahribat.com Forumları
linefolder Assembly - Reverse Engineering
linefolder Online Bi Oyuna Crack Yapmam Lazım[Yardım]



Online Bi Oyuna Crack Yapmam Lazım[Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    başlık yeterince açık olmadı biliyorum ama yazacak bişi bulamadım neyse soruma geçeyim

    Bi oyun var online bi oyun bu oyuna girdikten sonra şifre ve parolayı girip oyunu başlatıyoruz fakat server dolu ise oyunu kapatıp yeniden açmak gerekiyor

    Biz bu döngüyü değiştirebilirmiyiz ve nasıl yaparız. Asply. bilenler belki bu işi çözer diye buraya açtım.yardım edebilecek olaları bekliyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    Biraz daha ayrıntı vereyim hem konu uplasın şimdi server dolu ise Disconnet hatası verip oyunu kapatıyor biz bu hatayı verdirmesek kapanmaz diye düşünüyorum acaba bunu nasıl yaparız wdasm32 gibi bi programla yapabilir miyiz?bilen arkadaşlar yardımınızı esirgemeyin 
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    yapamazsın,ama mevcut bilginle ve diğerlerinin bilgisiyle yapamazsın.

    server hakkında teknik bilgiye sahip olman lazım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    tahminim ko'dan falan bahsediyosun, ko vb. konuların hedeleri yasak, ayrıca w32dasm ayrı bi olay

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Ko dan bahsetmiyorum ama konunun oyunla çokda bi alakası yok var ama direk oyunla alakalı değil konu crack ama oyunun adınıda vereyim Silkroad online

    şimdi sro_client.exe yi açıp düzenlesek bişi yapamazmıyız 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    olay bilgisayar üzerinde gerçekleşmiyor zaten.Bende onun için kestirip attım.

    Boşuna uğraşmayınız.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    sroloaderlar var onun için ya sroda baya hack oalyı dönüo bırak sroyu bütün emeğin bi anda gidio wow oynuorum ben 2 gün önce arkadaşım sandıım itin biri accmi hackledi gme bi mesaj çantadaki çöpe kadar verdiler :D

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Şimdi sro loader denen bişi vardı eskiden küçük bi pro idi onunla açınca bu dediğim olay olmuyordu yeni güncelleme yapınca o pro çalışmıyor yami olay server üzerinde değil kendi exesinde bitiyor sro_client.exe için pach hazırlayanlar falan var bu exeyi kurcalarsak bişiler yaparız orası kesin aöa nasıl yaparız o sorun arkadaşda demiş zaten loader var diye 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Oyun dosyalarıyla alakası yokki. Bi pro vardı serverın iplerini bişeler yapıodu knightda başka server a tıklayınca girmek istediğin servera giriyodun ama hatırlamıyorum

    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    bir ara sro nun exesini açıp incelemiştim. yanılmıyorsam dediğin olayı yapabilirsin. fakat sro exe üzerindeki değişikliklere çok duyarlı. en ufak bir değişikliği ban sebebi sayıyor adamlar. ondan ben deneyip bakmamıştım. zaten şuan presiz oynanmadığındanda sronun tozu bile kalmadı makinamda :D


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir ara sro nun exesini açıp incelemiştim. yanılmıyorsam dediğin olayı yapabilirsin. fakat sro exe üzerindeki değişikliklere çok duyarlı. en ufak bir değişikliği ban sebebi sayıyor adamlar. ondan ben deneyip bakmamıştım. zaten şuan presiz oynanmadığındanda sronun tozu bile kalmadı makinamda :D


    -----------------------------

    sro değişti :)(Mart konusu bu :D )

    otomatik deniyor kapanmıyor girmezse oyuna ..sabaha kadar yolu var :)

Toplam Hit: 2374 Toplam Mesaj: 12