folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Online Counter Strike



Online Counter Strike

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    Online Counter Strike oynarken sXe ile başım dertte onu açınca pc kafayı yiyiyor. Tamam dedim sxe olmayan serverlarda oynayayım onlarında suyu çıkmış(Hileden Geçilmiyor.). Geçen sene server kurmaya baya uğraşmıştım(Port yönlendirme,dynamic ip, metamod, amx)  bu sene de açayım da bu rezillikten kurtarayım dedim. Neyse açtım fakat kimse listede görüp girmiyor(Sebebini bilen söylesin :s )  herhalde önceden olsa dolar taşardı :D. Bende tahribatta paylaşayım eğer cs isteyen olursa buyursun gelsin sxe siz ama hile de yok ;) hile olanı atarız :d zaten 1024 8 kişi ile oynandığından gayette zevkli oluyor bir de maps iceworld ise dadından yinmez :D

    Buyurun Gelin: cserver.selfip.org

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    Not: Counter Strike V 1.6 .

    İstek olunca server aktif hale gelecektir. Şu an server çevrimdışı.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    aaaaa :| 2. postunu okuyunca hayellerım suya düştü :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------
    aaaaa :| 2. postunu okuyunca hayellerım suya düştü :D
    -----------------------------

    v 1.5 ? mi 1.7 mi ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    1.5 olursa gelirdim 1.6 ya güven olmuyor ya ispanyollar hep hile çıkarırken cogunlukla 1.6 üzerinde calısıyolar ve cıkarıyolar onun icin adam yetenkmi hilemi anlaşılmıyo 1.5 e geç geliyo veya gelmiyo onun icin 1.5 tercihim zaten 1.5 alışığım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    1.5 oynuyorum ben.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    hmmm. Fakat hileyle gerçeği ayırabiliyorum ben, bence :D. Profesyonel hileci olupta çaktırmıyosa da denecek bir şey yok. :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------
    hmmm. Fakat hileyle gerçeği ayırabiliyorum ben, bence :D. Profesyonel hileci olupta çaktırmıyosa da denecek bir şey yok. :D
    -----------------------------

    bazen abes anlaşılıyo ama mesala beni nerden baksan 5-6 serverdan arasıra hile diye haksız yere banlamışlardı bide kendin hile olmadıgını biliyonya haksız yere banlanınca acayip morelin bozuluyo oynayasın gidiyo oyun zevkinin içine sıçıyolar

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------
    hmmm. Fakat hileyle gerçeği ayırabiliyorum ben, bence :D. Profesyonel hileci olupta çaktırmıyosa da denecek bir şey yok. :D
    -----------------------------

    bazen abes anlaşılıyo ama mesala beni nerden baksan 5-6 serverdan arasıra hile diye haksız yere banlamışlardı bide kendin hile olmadıgını biliyonya haksız yere banlanınca acayip morelin bozuluyo oynayasın gidiyo oyun zevkinin içine sıçıyolar


    -----------------------------

    onun için cs serverımı tekrar açtım ya az kişi ama bana cs zevkini veriyor. Dünkü çocuklar açmışlar hileleri ( adminleri bile :s) ne anlıyorsalar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    Her ne kadar HL'ci olsakta artık COD'a geçmek gerekir diye düşünüyorum :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------
    Her ne kadar HL'ci olsakta artık COD'a geçmek gerekir diye düşünüyorum :)
    -----------------------------

    cs bizim çocukluğumuz. Başka da oyun oynamam ki ben.

Toplam Hit: 891 Toplam Mesaj: 12