Öpüşmek ?!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    dipnot: erkeklerin genelde yaptıı bi davranış olan öpüşürken kısın orasına burasına dokunmak olayınada kızlar genelde sinir olur bence de ense saçlar falan daha ii bi tercih olabilir:)

    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    çok ciddiyim aynı ben valla bak çok cidiyim ama oluyo nasıl oluyo anlamadım ama oluyo bak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matsigora
    matsigora's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Ewet arkadaslar ben romanya da kalırken orda kız arkadasım wardı ilk değil ama 2.bir kızla opuşmem orda oldu birincisiyle olandan hep kaçmıştım o zmn gazetede okumuştum mikrop bulaşır die opuşmuyordum o kızla onun için birinciyi hatrlamıyorum. Ama romanyada ki bambaşkaydı, bir ablaydı bir usta öğreticiydi... Onunla opuştukten sonra şimdi kız arkadasımdan bile zevk alamıyor defalarca deneme rağmen....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Walla ilk opusmemi 2-3 sene once yaptim. hicbirsey bilmiyodum kiza evanescencenin "My Immoeral" sarlisini dinletiyodum (kulakligin biri bende deigeri de ondaydi). Ne olduysa oldu abi. birden kendimi opusurken buldum... saskinliktan pek bisey de anlayamadim... ama 2. opusmemde anladimmm. mukemmel biseydi... cilekli bir lipstick surmustu... tadi da guzeldi :) heheheh

    Shaban Interactive Pro.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ilk opusmem dershane odasindaydi, kiz arkimla geyik yapiodum kiz yaklasti ben yaklastim film gibiydi amk... Kariyi optum die cok sevindirik olmustum, ama sonra ogrendim o opusmek opusmek bile sayilmiyomus.. o neymis oyle biz anca dudaklarimiz idegdiriyomusuz... Sonra lise 1 de bi kiz arkadasim oldu, enteresan bi sahisdi kendisi, sarisin fln ortalamaniin ustunde bi hatun, oyle rock fln dinler.. bi gun onlarin beden dersinde ben okulu asmistim oyle takiliyoduk bi anda yapisti... iste o zmn oorendim opusmek ne demekmis.. disinin carpmasi olabilecek ennn kotu sey, cunku rengin benzin atiyo... ki canin da aciyo.. napicagini bilmiyo insan.. daha da kotusu arada kari hayvanlasip isirabiliyo... sakin olmak lazim...


    X4L0 Hocam sen oluruna birak.. birak kari gelsin yanassin fln... deneme yanilma oorenilir ( : Ama ilk disin carptiginda tbt yi hatirla hatrimiza :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    Beyler hayatın gerçeği diyorum ve 5 yaşımda dudaklarına yapışıp öptüğüm Yasemin isimli bi hatundan beri saymadım ama bu hayat gerçeklerini aştık artık sanırım. Aşmayanlara da acil şifalar :)

    Yazacaksanız seks muhabbetleri yazın. Ama Penguen dergisine dönmesin burası. Bunlar konuşulması gereken konular olabilir ama ben daima hatunlarıma tahribat.com daki yazılarımı okuma yasağı koymuşumdur..

    Yoksa öpüşmeyi bırak sokağa atarlar bu hatun milleti adamı..

    hikaye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    valla hoca bende düşünürdüm ama karsılıklı olan bişey..eer seviosanız birbirinizi kendiliinden gelen bişi.ha yok manita yeme amaclı ise hayvan gibi dalarsın :)
    valla sen dile dokunma dudaklarını öp oda aynısını yapar sorun olmaz dediim gibi kendiliinden olan bişi
    Tariqat haydar dümeni:fenerist :Pp

    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    ya şaka maka sardı konu hee.. Şimdi öptürceksiniz kızı

    hikaye
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    duygu
    duygu's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2005
    Dişi
    oha ya....! walla tebrik ederim.ne güsel anlatıyorsunuz siz öle=) bi kız olarak iğrendim yani=)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    nası anlatmamız gerekiyodu ki ?

    Zimbabwe
Toplam Hit: 6992 Toplam Mesaj: 35