folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otobüse Binemiyorum ; Yardım :S



Otobüse Binemiyorum ; Yardım :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya arkadaşlar şimdi CEBİT zamanıda yaklaştı,malum çok atraksyon yaşiicaz semt semt sokak sokak ama ne yazıkki ben otobüse binemiyorum araç tutması denen illet başımda bela Aq ne yapabilirim bi bilgisi olan var mı ?

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    hoca ozaman sen şimdiden yurumeye basla anca gelirsin cebite

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    katılıyorum abi sen ufaktan yürümeye başla bencede : )

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    olm sana uyku hapı vercem yolda uyursun ben cebite gelince su dökerim kafana uyanırsın :P

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    sefaköyde oturuyom : )birazdan yola çıkarım o zaman sırt çantası , kask. güneş gözlüğü göte yapışan kısa şort vs. : )

    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Gözünün önünde sürekli sallanan bi ekran falan bişi olsun ya da kulağının içi full dolu olsun :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    brainiac bu haftaki bölümde test etti bunu mide tutması otobüsdeki sadece yolcuıları etkiler şoförü etkilemez yani yolu görebileceğin ve otobüsün hareketlerinin beyninie anlamsız gelmeyeceği biyere gidersen miden bulanmaz en ön mesela şoför mahali yanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bulantı kesicilerdemi işe yaramıo bea :s

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    bendede bu problem var yolu izleyeceksin izleyecek bi yere otur yada asla pencereden dışarı yana saga sola bakma bide cam kenarında rüzgarın vuracagı bir yere otur

    ANDY // Entelkoylu.Com Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi.Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş.Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    sefaköyden 15 dakka zaten yol. bende cennetteyim amk. benimkide 10-15 dk sürer

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmedmurad
    ahmedmurad's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2006
    Erkek
    haci bi ilaç var adını bakar yazarım deniz araba fln tutmasına süper etikil seyahatten önce alıon bnm teyze kıznda vardı adını yrn yazarım şimdi ararsam enişte halleder gece vakti
Toplam Hit: 2152 Toplam Mesaj: 22