Oynayan Adam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    ndmylmz bunu yazdı:
    -----------------------------

    cemnet bunu yazdı:
    -----------------------------

    v3'de klavye okları ile olsun :)


    -----------------------------

     

    V3 çıktı :  http://ndm.firebang.com/car/

    ön tuşlarınızı kullanın :D


    -----------------------------

    manyaksın duuuude


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    sağol hocm :P


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    abi bunu araba yarışı gibi süremez miyiz boş ekranda?

    nfs deki free run tarzı bişi istiyom :F


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    nedir bu

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    çok sade ve şık bi tasarım olmuş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    biraz daha çalışıcam bu araba konusunda sağ sol falan belki oyun hazırlarım :P


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    ooov şit :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    aLsanCaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    çok sade ve şık bi tasarım olmuş
    -----------------------------

    ahahahah :D

     

    hocam v4ü bekliyoz çok sevdik ilk 3ünü bırakamadık :|


    Avukat/Hukukçu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    usta ben de hiçbirinde bişi olmuyo. sadece resim geliyo öle duruyo. koşmuyo gibi :F


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLsanCaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    çok sade ve şık bi tasarım olmuş
    -----------------------------

    ahahahah :D

     

    hocam v4ü bekliyoz çok sevdik ilk 3ünü bırakamadık :|


    -----------------------------

    :P :P tamm hocam ilgilenicem :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 2313 Toplam Mesaj: 25