Paraclick.Com Sitesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    Selam arkadaşlar bi arkadaşım bu siteyi tavsiye etti, tıklama başına para kazanıyomuşum falan filan, kullanan var mı ? güvenilir bi sitemi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Var böyle sistemlerde hocam doğrumu diye deneyim dedim.

     

    * Alexa Toolbar'ınızın aktif olmasına dikkat ediniz.

    * Modeminizi her gün en az bir kez kapatıp açınız.   

     

    Diyorlar. Benimki uydunet modemi aç kapa yapsamda birşey olmaz :D


    www.kadirozdemir.net @kadirozdemirnet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elmor
    elmor's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Bu dizayn ile kendisine hayri dokunmayacak bir sitenin size nasil para kazandirmasini bekliyorsunuz 1-2 sefer 0,50 cent alirsiniz gerisi hikaye bence.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    benimde kafamı karıştıran o adam gibi bi site olsa tamam dersin, bişeye benzediği yok

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    çizik işe yararsa kullanırım


    aşıdan korktuğum için aşı olamıyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    yokmu kullanan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    paraclick ne amk. Bari bi isim koyacam adam gibi ya Türkçe yap ya da ingilizce. 

    Anlamıyorum bu sevdayı :|


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

       ParaClick Üyeleri hesaplarında biriken para 100 TL veya üzeri olunca kendilerine ödeme yapılmaktadır.

    100 lira olana kadar yıllar geçer. 


    Şafak 1152!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    60 tl var amcam 2 kez aldığını söylüyor, arada tıklarım ben de 

    edit:hocam 10link var girdiğine değmez eskiden 60 tane falan oluyordu

    glaurung tarafından 29/Oca/13 22:16 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    sayfaya gel

    http://www.paraclick.com/odemeler.html

     


    Anarsistherif...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    Untitled Document :)

     

    hocam değmez ozaman vakit kaybetmeye, winat9 dan devam diyelim

Toplam Hit: 1327 Toplam Mesaj: 15