folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Pardus 2007 De Flash Player Yüklemek



Pardus 2007 De Flash Player Yüklemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar facebookta videoları geçen gün seyrederken bu gün yürüt butonuna basınca

    Flash Player'ın güncellenmesi gerekiyor
    Bu içeriği görmek için Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirip kurmalısın.
     
    diyor siteye girip indiriyorum bi kaç farklı seçenek var ama kuramıyorum 
    yardımcı olursanız sevinirim
    şimdiden teşekkürler 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://get.adobe.com/flashplayer/

    tar.gz yi indir buradan, öyle kur...

    güncellemelerde çıkmadıysa garip ama...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    indirdim yüklerken dosya bulunamadı diye hata veriyo hocam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam lanet dosyayı iindiriyorum kuruyorum yükleme tamamlandı diyor sonra yine açmıyo aynı hatayı veriyo

    şu lanet şeyi windowstaki gibi bi yere tıklayıp kuramıyomuyuz

    vala delirecem ya 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    geçen hafta ubuntu kurdum bende yükleyemedim firefoxta zaten yüklü diyor videoları izlemek için bence başka bişey yüklemek lazım

    java+media player v.s 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    day tar.gz yi çıkart

    programlar / sistem / daha fazlası / dosya yönetici yetkili kullanıcı ile gir sonra

    o tar.gz içindeki .so ile biten birşey vardır libflashpalyer.so mu ne onu alttaki adrese kopyala

    /usr/lib/MozillaFirefox/plugins

    burasıydı.Daha sonra tekrar çalıştır olur.Aynısını operayada yapabilirsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    denilenlerin hepsini yaptın olmadı bari başka bi tarayıcı yükleyim belki düzelir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    aynı sorun bendede vardı.Yüklemiştim olmadı,mozillayı kapattım yükledim restart çektim oldu(pardus 2007.3
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    DesquneR bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynı sorun bendede vardı.Yüklemiştim olmadı,mozillayı kapattım yükledim restart çektim oldu(pardus 2007.3
    -----------------------------

    kapatıp nasıl yükledin hocam

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    denilenlerin hepsini yaptın olmadı bari başka bi tarayıcı yükleyim belki düzelir
    -----------------------------

    denlenler ? elle yüklemeyi yaptın mı ? dediğimi.Kaç makinada denediysem oldu.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    denilenlerin hepsini yaptın olmadı bari başka bi tarayıcı yükleyim belki düzelir
    -----------------------------

    denlenler ? elle yüklemeyi yaptın mı ? dediğimi.Kaç makinada denediysem oldu.


    -----------------------------

    yaptın hocam olmuyo video falanda seyredemiyom :s 

Toplam Hit: 2665 Toplam Mesaj: 14