folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Parfümler Geldi Hocalar - Tüm Müritlere Bedava Lacoste Parfüm Fırsatı "Hojucuk" -



Parfümler Geldi Hocalar - Tüm Müritlere Bedava Lacoste Parfüm Fırsatı "Hojucuk" -

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    cam şişeymiş gibi çek


    Altan naptın oğlum :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    iyi benimkiler ulaşmadı daha gelirse konu açarım 

     Parfümler Geldi Hocalar - Tüm Müritlere Bedava Lacoste Parfüm Fırsatı "Hojucuk" "m.fatihbodur" 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    iyi benimkiler ulaşmadı daha gelirse konu açarım 

     Parfümler Geldi Hocalar - Tüm Müritlere Bedava Lacoste Parfüm Fırsatı "Hojucuk" "m.fatihbodur" 

    mfatihbodur (nokta yok orda)

     

    Not: Anladım ben senin derdini. Senin tester'lar gelmeyince kıskançlık krizine girmiş olmalısın ;)


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()

    Oha mk fabrikayı gönderselerdi :D şansımı s..yim hojucuk'un yüzünden hep bedava şişeymiş :D


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    iyi benimkiler ulaşmadı daha gelirse konu açarım 

     Parfümler Geldi Hocalar - Tüm Müritlere Bedava Lacoste Parfüm Fırsatı "Hojucuk" "m.fatihbodur" 

    mfatihbodur (nokta yok orda)

     

    Not: Anladım ben senin derdini. Senin tester'lar gelmeyince kıskançlık krizine girmiş olmalısın ;)

    yok ya ben 3-4 ay önce istemiştim zaten birini de postacı sürmüş herhalde yarım geldi bana birine çatmam lazımdı sana çatayım dedim sen de yumuşak tepki verince kavga dövüş olmadı :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()

    Oha mk fabrikayı gönderselerdi :D şansımı s..yim hojucuk'un yüzünden hep bedava şişeymiş :D

    normal de her mail e bir mail geliyordu tıklıyordun cıkarsa bahtına olayı vardı(yanlış olabilir) bir program yayınlamışlardı www.tithack.com zamanında ordan aldığım pro ile bi ton nevale aldıydım :D kargo parası yok beleş :p 


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()

    tahribat toplu abaninca siseler , bez oldu gibi hafiz .D

    munferit ingiliz , amerikan , kanada , australya iplerine sise , toplu turk iplerine bez .P


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()

    tahribat toplu abaninca siseler , bez oldu gibi hafiz .D

    munferit ingiliz , amerikan , kanada , australya iplerine sise , toplu turk iplerine bez .P

    Hacılar yeter kimse uplamayın konuyu :)

    Ben formu doldurduğumda yoğun talepten dolayı gönderemiyorz ilginiz için teşekkürler gibi bi uyarı çıkmıştı. Tester geleceğini düşündüğümden 2-3 kez daha deneyip öyle gönderebilmiştim formu. Hatırladıkça gülüyorum aq :)


    arbeit macht frei
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Balyoz99 bunu yazdı
    hojucuk bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Vay aq yaa ben yıllar önce nivea nın kampanyasından almıştım 2 set gelmişti :D toplamda 7-8 şişe vardı :()

    tahribat toplu abaninca siseler , bez oldu gibi hafiz .D

    munferit ingiliz , amerikan , kanada , australya iplerine sise , toplu turk iplerine bez .P

    Hacılar yeter kimse uplamayın konuyu :)

    Ben formu doldurduğumda yoğun talepten dolayı gönderemiyorz ilginiz için teşekkürler gibi bi uyarı çıkmıştı. Tester geleceğini düşündüğümden 2-3 kez daha deneyip öyle gönderebilmiştim formu. Hatırladıkça gülüyorum aq :)

    mataramasuko' nun multisi misiniz olm siz :) hem konuyu uplamayin diyosunuz hem siz upluyorsunuz hemde elime cevap hakki veriyosunuz :D

     


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 5563 Toplam Mesaj: 54