Passthepopcorn
-
'daki üyeliğim inaktiflikten dolayı silinmiş fakat siteye bundan sonra çok ihtiyacım olacak kısacası 0.7 ucu olupta vermeyenin :) davetiyesi olan pm atsın lütfen takasta olabilir middle level trackerlardan,farketmez..
-
İkinci üyeliği alsan da yine banlarlar. Çünkü bir sitede banlansan dahi 2. hesabı açman yasak. Ben de inaktiviteden banlanmıştım. Sonra davetiye ile üye oldum. Bir baktım, yine ban. irclerine gittim. Dupe account dediler. Eğer tek bir üyeliğin banlandıysa irclerine git.
-
2.alacağım üyeliğin bana ait olduğunu nasıl anlıyorlar peki :)
-
IP'den. Dinamik kullanıyorsan o başka.
-
varsa ben de istiyorum.
-
Sen statik kullandığın halde aldığın için böyle uyardın heee şimdi anlaşıldı :D
-
içerik ne hacı sitede?
EDÜT : içerik güzel. bi tane bulim kendime :D bulursam 1 tanede sana bulim hacı
-
walla sezo süper olur :D
edit: hemende bulmuş amk :D -
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
walla sezo süper olur :D
edit: hemende bulmuş amk :D
-----------------------------zaaaaa
dur la daha bulmadım amma bulmak kolay :D içerigin resimlerini gördüm sadece :D
Edüt : :D Aha buldum ahahhaa :D la kolay bunun davetiyesi :D
-
hocam nedir bu merak ettim bende şimdi
-
Sezo ratio kas matio kas bişiler yap davetiye kazan :D
Pawlow,torrent sitesi hocam.
