Pc Çöktü
-
arkadaşlar pc çöktü siyah ekran çıkıyor bot device yazıyor.. eski bilgileri nasıl geri getirim...
-
boot disk failure mı yazıyor ?
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım yeniden takmışdım .. şimdi çıkmıyor...
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-----------------------------boot disk failure çıkmıyorsa ne çıkıyo peki ?
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------bot device çıkıyor 2 satırlık yazı. basıyorum entere yine aynı o yazı çıkıyor
yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-----------------------------boot disk failure çıkmıyorsa ne çıkıyo peki ?
-----------------------------bot device çıkıyor işte 2 satırlık yazı entere basıyorum yine o yazı çıkıyor.
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------bot device çıkıyor 2 satırlık yazı. basıyorum entere yine aynı o yazı çıkıyor
yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-----------------------------boot disk failure çıkmıyorsa ne çıkıyo peki ?
-----------------------------bot device çıkıyor işte 2 satırlık yazı entere basıyorum yine o yazı çıkıyor.
-----------------------------
IDE veya SATA ise kabloları kontrol et.Olmadı yeni bir kablo ile dene.. -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------bot device çıkıyor 2 satırlık yazı. basıyorum entere yine aynı o yazı çıkıyor
yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-----------------------------boot disk failure çıkmıyorsa ne çıkıyo peki ?
-----------------------------bot device çıkıyor işte 2 satırlık yazı entere basıyorum yine o yazı çıkıyor.
-----------------------------
IDE veya SATA ise kabloları kontrol et.Olmadı yeni bir kablo ile dene..
-----------------------------yaptım olmadı sanırım pc çöktü xp kuruyor kablodan değ-il
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
boot disk failure mı yazıyor ?
-----------------------------evet yaw hardisk çıkardım başka taktım.. şimdi çıkmıyor...
-----------------------------o yeni taktığın diskte windows var mı yoksa formatsız mı ?
-----------------------------bot device çıkıyor 2 satırlık yazı. basıyorum entere yine aynı o yazı çıkıyor
yeni taktığımı demiyorum... aynı hardisk den bahsediyorum
-----------------------------boot disk failure çıkmıyorsa ne çıkıyo peki ?
-----------------------------bot device çıkıyor işte 2 satırlık yazı entere basıyorum yine o yazı çıkıyor.
-----------------------------Disk sataysa biostan sata power ayarlarına bak bazen sapıtabiliyor.onu aktif ettiğinde düzelebilir.
-
hacı ya sabit diski doğru takmadın,ya elinden falan düştü boot sektör oluştu neyse başka bir kasaya tak veri kurtarma prg ile lazım olanları kurtarmaya bak
