Pc Res Atıyo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    beyler pc yi açıyorum normal açılıyor

    ilk olarak karşıma msn gelior. msn e baglanmam ma res atması bir oluyo.bazende yine başlangıçta geekadsligd gateway bulundu dio ve res atıo.

    res atmadan hemen önce mavi bir ekran gelio,sizce neden ?xp kullanıom ramlerden olabilir die ramleri degiştirdim ama hala devam edio.ayrıcana pc nin özelliklerini yazmama gerek varmı?

    Selam ve dua ile...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    ewt şimdi durduk yerede atmayada başladı.bide yeni aldık a.q kıçımızda patladı resmen

    Selam ve dua ile...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Daha dün 160 gb HDD var diyordu İhihhihi :D gördünmü 160 ı :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    anakartın firewalını çalıştırdım şimdilik atmıo bakalım daha duracakmı

    Selam ve dua ile...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    dai sorunu tam annamadım ama söle temiz format ii olur bnce

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Eğer Ram lari değiştirdiysen Bide POWER ı değiştir tabi sık sık reset atıyosa ama ilk önce bi fanlara bak anlarmısın bilmem ama dönme hızlarından anlaşılır POWER yüzünden olduğu bi dene istersen ;)

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Kafkaslara kar yağıyor üşünmedinmi sen bu işin sonunu hiç düşümedinmi amamin...usb aygıt bağlıysa usb leri sök bi öyle çalıştır bilgisayarı bakalım reset atacakmı. :))

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karadenizkaplani
    karadenizkaplani's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    kardeş ya bordun kasaya teması var yada sorun fare klavye taktığın yerdeki metal demirde olabilir... bi kontrol et...


    ha birde pirizden bile olabilir üçlüden filan....


    her zaman her yerde kaplanın sesi duyulur...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    epox 9npa ultra anakart değilmi çözümü bende vega süründürecem seni biraz :))

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    ipnetor aldırırken öle demiodun ama cok ii anakarttır diodun .2 gündür fellahımı belledi lem makine çıldırdım ya.

    Selam ve dua ile...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Lem anakartın suçu yok taş gibi kart sorun bios sürümünde :D sen usb leri çıkar çalıştır pc yi resetlicekmi onu bana bi söyle...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 2624 Toplam Mesaj: 17