PC Yi Sunucu Yapabilir Miyiz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    böle bişe yapıcaksan ilk önce ekran kartını sök boşa gitmesin :) 64 mb bi ekran kartı taksan yeterli piyasada 2. eli 10 - 15 ytl.

    Sonra Adsl ile bunu yapman mümkün deil neden mi ? 2m bit çıkışla ancak 3 yada 4 kişi sitene bağlanabilir daha fazlasında siten felc olur.

    Ama Vdsl2 ye geçer 36 m bit çıkış alırsan bu iş olur.Bence sunucuyu windows yapma :) Ubuntunun sitesine gir ücretsiz cd iste eve kadar gönderiyorlar.Ben aldım şahsen

    tabi server edition istemelisin.ben hepsini birden istedim hepsini paket halinde gönderdiler.Herneyse gelen cd yi tak kur sistemini.Sonra Whm ve Cpanel gibi otomasyon

    Scriptlerini kurarak host satışına başlayabilirsin.Ancak sana tavsiyem böle abidik gubudik işlerle uğraşma madem elinde güzel bir sistem var al koltunun altına pcni

    git güzel bi datacentera host ettir.Yıllık maliyeti evde yapıcağın maliyetin kat kat altında oldur.Çünkü vdsl e ayda 100 küsür milyon vericeğine yıllık 180 ytl ye sunucu

    barındıran Datacenter lar var.Hem senin evde kurucağın çıkış 36m bit iken onların sana vericeği çıkış minumum 100 m bit olur.Elektirik paranda cebinde kalır.


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    hayalet_kral bunu yazdı:
    -----------------------------

    Scriptlerini kurarak host satışına başlayabilirsin.Ancak sana tavsiyem böle abidik gubudik işlerle uğraşma madem elinde güzel bir sistem var al koltunun altına pcni

    git güzel bi datacentera host ettir.Yıllık maliyeti evde yapıcağın maliyetin kat kat altında oldur.Çünkü vdsl e ayda 100 küsür milyon vericeğine yıllık 180 ytl ye sunucu

    barındıran Datacenter lar var.Hem senin evde kurucağın çıkış 36m bit iken onların sana vericeği çıkış minumum 100 m bit olur.Elektirik paranda cebinde kalır.


    -----------------------------

     

     Bu dediğin datacenterlardan izmirde de bulabilirmiyiz?


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    yıllık 180 çok ucuz değil mi ? bence aylık o

    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    izmirde tabi bulabilirsin ama hepsi çok pahalı.Benim söylediğim fiyat 2 yıl önce ankaradaki bi dc nindi.

    Sitenin ismini hatırlamıyorum hatırlarsam yazarım buraya.

     Ama izmirden bi kaç dc bulurum;

    http://www.egedatacenter.net/coLocation.php?page=coLocation

    http://www.hostcini.com/co-location.php

    http://www.side.net.tr/co-location.aspx

    http://www.izmirhosting.com/?s=dedicated&list=2

    Bunlara bi gözat fiyatlar bi ara çok ucuzdu özellikle Ankrada.

    Fivestar hocam valla uzun zamandır fiyatlara bakmamıştım dediğin gibi şimdilerde 180 olmuş aylığı ama daha ucuzada bulunabilir 100 ytl civarı.

    Ama şunu söyleyim ayda 30$ bile sunucu kiralayabilirsin :) Bu piyasada iş yapıcaksan çok ii araştırmalısın

    http://www.prchecker.info/cheap-dedicated-servers.php

    Bak 29$ mış.Sunucu biraz dandik ama tek site barındırıcaksan ideal bişey.750 mb hosta ayda 35$ ödeyenler var onun yerine bu sistemi kullansalar 40 Gb

    alanları olur + daha fazla özellik.Büyük forum sitesi olanlar için ideal dediğim gibi.


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    hayalet_kral bunu yazdı:
    -----------------------------

    böle bişe yapıcaksan ilk önce ekran kartını sök boşa gitmesin :) 64 mb bi ekran kartı taksan yeterli piyasada 2. eli 10 - 15 ytl.

    Sonra Adsl ile bunu yapman mümkün deil neden mi ? 2m bit çıkışla ancak 3 yada 4 kişi sitene bağlanabilir daha fazlasında siten felc olur.

    Ama Vdsl2 ye geçer 36 m bit çıkış alırsan bu iş olur.Bence sunucuyu windows yapma :) Ubuntunun sitesine gir ücretsiz cd iste eve kadar gönderiyorlar.Ben aldım şahsen

    tabi server edition istemelisin.ben hepsini birden istedim hepsini paket halinde gönderdiler.Herneyse gelen cd yi tak kur sistemini.Sonra Whm ve Cpanel gibi otomasyon

    Scriptlerini kurarak host satışına başlayabilirsin.Ancak sana tavsiyem böle abidik gubudik işlerle uğraşma madem elinde güzel bir sistem var al koltunun altına pcni

    git güzel bi datacentera host ettir.Yıllık maliyeti evde yapıcağın maliyetin kat kat altında oldur.Çünkü vdsl e ayda 100 küsür milyon vericeğine yıllık 180 ytl ye sunucu

    barındıran Datacenter lar var.Hem senin evde kurucağın çıkış 36m bit iken onların sana vericeği çıkış minumum 100 m bit olur.Elektirik paranda cebinde kalır.


    -----------------------------

    cok mantıklı..keske bizim çevredede olsada bizde bu tip bi işlemden yararlanabilsek..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    hayalet_kral bunu yazdı:
    -----------------------------

    böle bişe yapıcaksan ilk önce ekran kartını sök boşa gitmesin :) 64 mb bi ekran kartı taksan yeterli piyasada 2. eli 10 - 15 ytl.

    Sonra Adsl ile bunu yapman mümkün deil neden mi ? 2m bit çıkışla ancak 3 yada 4 kişi sitene bağlanabilir daha fazlasında siten felc olur.

    Ama Vdsl2 ye geçer 36 m bit çıkış alırsan bu iş olur.Bence sunucuyu windows yapma :) Ubuntunun sitesine gir ücretsiz cd iste eve kadar gönderiyorlar.Ben aldım şahsen

    tabi server edition istemelisin.ben hepsini birden istedim hepsini paket halinde gönderdiler.Herneyse gelen cd yi tak kur sistemini.Sonra Whm ve Cpanel gibi otomasyon

    Scriptlerini kurarak host satışına başlayabilirsin.Ancak sana tavsiyem böle abidik gubudik işlerle uğraşma madem elinde güzel bir sistem var al koltunun altına pcni

    git güzel bi datacentera host ettir.Yıllık maliyeti evde yapıcağın maliyetin kat kat altında oldur.Çünkü vdsl e ayda 100 küsür milyon vericeğine yıllık 180 ytl ye sunucu

    barındıran Datacenter lar var.Hem senin evde kurucağın çıkış 36m bit iken onların sana vericeği çıkış minumum 100 m bit olur.Elektirik paranda cebinde kalır.


    -----------------------------

     

    Dediginde haklisin baglanti hizi calismasina yetmez. Ama biz zamaninda dial up (hatta gprs) ile web sitemizi arkadaslara host'a upload etmeden gosteriyorduk 10 kiside banamisin demiyordu :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fthrkl
    Fthrkl's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    makina idare eder. server 2003 yada başka bi işletim sistemi kur. linux ta kurabilirsin. bide internetin sağlam olması lazım.

    sonra tabi sabit ip alman gerek.

    eğer bu konularla ilgiliysen yukarı söylediklerimi temin ettikten sonra sorun cıkacagını zannetmem.

    ister plesk alırsın, istersende müşterilerine web sitelerini kendin manual açarsın yada başka bir yazılım kullanırsın.

    makinayı kurduktan sonra dns, web server, ftp v.b. ayarlarını yapman lazım. araştırırsan bulabilirsin internette çok fazla yazı var bunlarla ilgili.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bende bi soru sorayım, sabit ip olmadan sadece kurulu iis üzerinden anlık göstermek için bişeyler yapılabilir mi?

    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hayalet_kral bunu yazdı:
    -----------------------------

    izmirde tabi bulabilirsin ama hepsi çok pahalı.Benim söylediğim fiyat 2 yıl önce ankaradaki bi dc nindi.

    Sitenin ismini hatırlamıyorum hatırlarsam yazarım buraya.

     Ama izmirden bi kaç dc bulurum;

    http://www.egedatacenter.net/coLocation.php?page=coLocation

    http://www.hostcini.com/co-location.php

    http://www.side.net.tr/co-location.aspx

    http://www.izmirhosting.com/?s=dedicated&list=2

    Bunlara bi gözat fiyatlar bi ara çok ucuzdu özellikle Ankrada.

    Fivestar hocam valla uzun zamandır fiyatlara bakmamıştım dediğin gibi şimdilerde 180 olmuş aylığı ama daha ucuzada bulunabilir 100 ytl civarı.

    Ama şunu söyleyim ayda 30$ bile sunucu kiralayabilirsin :) Bu piyasada iş yapıcaksan çok ii araştırmalısın

    http://www.prchecker.info/cheap-dedicated-servers.php

    Bak 29$ mış.Sunucu biraz dandik ama tek site barındırıcaksan ideal bişey.750 mb hosta ayda 35$ ödeyenler var onun yerine bu sistemi kullansalar 40 Gb

    alanları olur + daha fazla özellik.Büyük forum sitesi olanlar için ideal dediğim gibi.


    -----------------------------

     

    hocam çook çok uçmuş bunlar yaw :S

    1 Mbps
    :
    120 USD / Ay

     


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    Söylediğim pahalı die Ankara civarı daha ucuz oluyor.

    Sanırım  Türkiye'nin merkezinde yani herkesme eşit olduğundan bir çok dc burda açılmış.

    Tabi bide Telekom alt yapısının en iyi olduğu 2 ilden biri.

    Buda maliyeti düşürüp rekabeti artıyor.


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
Toplam Hit: 3730 Toplam Mesaj: 30