Pegasus‘U Nereye Şikayet Ederim ?
-
Meraba arkadaşlar.
22 ocakta [ saraybosna - istanbul ] [ istanbul - saraybosna] iki yönlü uçak bileti aldım.
3d security ile peder beye gelen şifreyi girdim. Şifre baraşıyla girildi deyip ana sayfaya yönlendirdi. Fakat her allahın günü saçma sapan spam mail atan firma anasını s***min biletini alınca mail göndermedi. Aşşağıda bileti aldıktan sonra çıkan reservasyon şeysi.
http://imageshack.com/a/img631/6348/QIyaN7.jpg
Busabah hava alanına gittim. Biletim iptal olmuş. Ödeme yapılmamış.
Biletin iptal olduğuna dair bi kağıt verdiler. http://imageshack.com/a/img907/3206/izUEQF.jpg
Müşteri hizmetlerini aradım. Rezervasyon yapıldığını fakat biletin ücretinin ödenmediğini söylediler. Rezervasyon ücretinin 3 euro olduğunu bildiğim için bankayı aradım. Bileti aldığım tarihte hiç para çekilmemiş.
Tekrar aradım rezervasyon yapıldı dediğini ama 3 euronun çekilmediğini söyledim. Busefer eleman 3d security kızmını girerken süreyi aştığımı söyledi. Kontrol etmek 2 dk önce tekrar bilet aldım. Zaman kısıtlaması yok.
Busefer eleman browserınız outdate olduğu için şifreyi girdikten sonra hata ekranına yönlendirmemiş olabilir diyo.
Kusura bakmayın biraz sinirliyim. Bu anasını sktimin firmasını nereye şikayet ederim. Milleti salak yerine koyup saçma sapan bahaneler üretmeye çalışıyolar. 140 euroya bugüne bilet aşmıştım. Şimdi 170 euroya te cuma gününe alabilrdim.
@mod ; her konuyu genele acmayalim..
-
sikayetvar.com a yaz. resmi bir dil kullan. mutlaka geri dönerler. yapacak birşey yok gibi ama pegasus un hatası gibi duruyor, sana PNR ını vermiş, gidip ödeme yapman lazım sadece..
RockZs tarafından 01/Şub/15 14:51 tarihinde düzenlenmiştir -
manhyak bunu yazdı
Tekrar aradım rezervasyon yapıldı dediğini ama 3 euronun çekilmediğini söyledim. Busefer eleman 3d security kızmını girerken süreyi aştığımı söyledi. Kontrol etmek 2 dk önce tekrar bilet aldım. Zaman kısıtlaması yok.
Busefer eleman browserınız outdate olduğu için şifreyi girdikten sonra hata ekranına yönlendirmemiş olabilir diyo.
Hocam ben bu dedigin kisimda bir hatan olabilecegini dusunuyorum. Secure3d ekrani geldiginde altta bir sayac olur, ya 180'den ya da 300 saniyeden geri sayar. Hatta ben yakin zamanda pegasusdan aldim, sayiyor.
-
gkhn bunu yazdımanhyak bunu yazdı
Tekrar aradım rezervasyon yapıldı dediğini ama 3 euronun çekilmediğini söyledim. Busefer eleman 3d security kızmını girerken süreyi aştığımı söyledi. Kontrol etmek 2 dk önce tekrar bilet aldım. Zaman kısıtlaması yok.
Busefer eleman browserınız outdate olduğu için şifreyi girdikten sonra hata ekranına yönlendirmemiş olabilir diyo.
Hocam ben bu dedigin kisimda bir hatan olabilecegini dusunuyorum. Secure3d ekrani geldiginde altta bir sayac olur, ya 180'den ya da 300 saniyeden geri sayar. Hatta ben yakin zamanda pegasusdan aldim, sayiyor.
Hocam farzedelimki ben hatalıyım zaman aşımı var.
Şifreyi girdim, şifreyi başarıyla girdiniz dedi ve anasayfaya yönlendirip reservasyon kodu uçuş bilgilerini felan verdi.
-
manhyak bunu yazdı
Hocam farzedelimki ben hatalıyım zaman aşımı var.
Şifreyi girdim, şifreyi başarıyla girdiniz dedi ve anasayfaya yönlendirip reservasyon kodu uçuş bilgilerini felan verdi.
Thy'de bu sekilde odeme yapmasan bile reservation kodu veriyor. Simdi bunun icin mail kutumu inceledim de ben bileti aldigimda bana reservation degil de "confirmation"yazan mail yollamislar.
Neyse, ne adamlari savunuyorum ne de senin hatan var diyorum, bu sadece duruma getirebildigim mantikli aciklama.
-
Saraybosna büyükelçiliğe sikayet et hocam ?
mantıklı değilmi böyle böyle yaptılar abarta abarta anlatsan onlar yardımcı olmazmı
-
Tamamen sacmalik banka onayini almadan PNR numarasini vermeyecek havayolu firmasi. Gecmis olsun 30 € az para degil bu zamanda. Yapacagin tek sey var, sikayetvar.com uzerinden sikayetini bildirip ucret farkini geri alabilmen...
Bizim basimiza gelirse ne yapmak lazim bilmiyorum acikcasi. Yani II. kontrolu nasil yapacagiz ki, PNR numarasini verdikten sonra?
-
pegasusun internet sitesi biraz sığırca yapılmış o yüzden. internet explorer filan kullanarak alın. daha önce benimde hesabımdan 3 tane bilet parası kesip bilet numarası vermemişti. sonra geri aldım hepsini.
-
Yaklaşık 1 senedir pegasus biletlerini satmama rağmen, yetkili olarak çağrı merkezi dışında hiçbir yetkiliye ulaşabilmiş değilim.
Acentelik başvurusunu bile mail ile yaptım..
Birilerine ulaşabileceğini sanmıyorum..
Şikayetvar'a şikayet yazman pegasus için hiçbirşey ifade etmiyor hocam, binlerce şikayet var zaten.
Ancak bol bol küfür edebilirsin..
-
Sikayetvar.com dan bi şey çıkmaz, sivil havacılık genel müdürlüğünü ara onlar kan alırlar bi kaç kere şikayet ettim köpek gibi oldu hava yolu firması bana,
-
muz cumhuriyeti mi burası
bimer e şikayet edeceksin onlar ulaştırma bakanlığına iletecek
hava yolcu hakları diye birşey var
sonra şikayetini buraya yaz
http://europa.eu/europedirect/write_to_us/index_en.htm
dikkate alırlar
sonra ali.sabanci@flypgs.com a selam sölersin