Photoshop Güzelliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ps'da çokca bilinen bi özellik bu zaten her grafikle ilgili konuya atlayıp artizlik yapıyon da bunu yeni mi öğrendin la :)
    -----------------------------

    bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :( artiz ne arar la pazarda get ötede oyna :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    ps şarkı söylüyoer türkü söylüyor müzik çalıyor vay vay vay ps vay


    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler biri bana bu adamın bu akrıyı bı tıklamayla nasıl çizgili alana aldığını açıklayabilirmi? cs4 ve 5 e geçmenin vakti gelmiş :D


    -----------------------------

     

    quick magic wand (W) ile yapıyo resmin boyutu iyi %25 uzaklıkta olmasına rağmen gayet büyük o yüzden sağlam seçebilmiş photoshop.


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    bende photoshopla karının tipini adama çevirecek sandım :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ps'da çokca bilinen bi özellik bu zaten her grafikle ilgili konuya atlayıp artizlik yapıyon da bunu yeni mi öğrendin la :)
    -----------------------------

    bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :( artiz ne arar la pazarda get ötede oyna :)


    -----------------------------

    Ekmeanen yi, Ekmeanen Yi! ( ekmekle ye ) :))


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    ben de böyle bişey yaptım giftir bekleyiniz. :) 

    http://i.imgur.com/qXPpq.gif


    (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çizik atıyımda izlerim


    -----------------------------


    der die das
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Kerim ne adamsın la :D hiç bişeyi kaçırmıyosun :D süper olmuş benmde bi sigaralı resmim war onu yapayım bari :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    beyler benim anlamadığım nokta var. adam bu nesneyi nasıl olurda yok eder ve arka planı adeta bi resimmiş gibi kalır :D.bi açıklarsanız sevinirim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    çizik


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
Toplam Hit: 5299 Toplam Mesaj: 42