PKKNIN HAZİN SONU!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XaKO
    XaKO's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    cok dogru sana katılıyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moonspell
    moonspell's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    ellerınıze saglık beyler. www.terorism.toplulugu.com 


    su vatansız kopekleri hakettıgı dersı verelım....


    heh işte oyle
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Hayat paylasmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sberta
    sberta's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    merhaba arkadaşlar ben siteleri çökertmekten veya bir hasar vermekten anlamıyorum ama anlayan arkadaşlardan allah rızası için TÜRKİYE ve güzel DİNİMİZ karşıtı sitelei çükertmelerini rica ediyorum şu pkk siteleri falan var benden daha iyi biliyorsunuz lütfen bunları yapın eğere uğraşmak istemiyorsanız biri bana bunu öğretsin ben uğraşırım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daylight
    daylight's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    www.genel-kurmay.com hala aktif arkadaşlar...Denyo ile saldırmaya çalıştık ama bi saldırı noktası bulamadık bi el atarsanız sevinirim...


    Şampiyonsun Fenerbahçe
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    justwant
    justwant's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Beyler genel-kurmay aktif falan degil allahım ya bende girmiyo arkadaşım turkiyegercegi.net gitti zaten o elimizde genel-kurmayıda hosttan attırdık yani olay budur pkkyiz.biz de gitti bidaha gelmez artık güncellemeyin şu konuyu yaw bişi varsa msnden ulaşın bana çok reklamını yaptınız şu pkk itlerinin bişi warsa msnden ulaşın fucdeperita@hotmail.com forumu böyle itlerle kirletmeyelim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daylight
    daylight's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    justwant bi tarafımdan uydurmuyorum başka bilgisayardan dene bak nasıl giriyor.....

    Şampiyonsun Fenerbahçe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inN_teA_coME
    inN_teA_coME's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    eywallah beyler Türk ün gücü budur işte.

    -·=»‡«=·--·=»‡«=·-PØw£®€d by inN_teA_coMe-·=»‡«=·--·=»‡«=·-
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daylight
    daylight's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar denyo ile saldırıyorum arama motoruna ancak bağlantı kuramıyorum yardım plssss

    Şampiyonsun Fenerbahçe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afesacarsoy
    afesacarsoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Beyler bende hiçbirine girmedi sitelerin. genel-kurmayda biras kastı ama sonuçta girmedi.4-5 kez denedim...

    TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR.
Toplam Hit: 7455 Toplam Mesaj: 48