folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Plastik Kettle Zararlı Mıdır?



Plastik Kettle Zararlı Mıdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    s

     

    Bende şu plastik kettle var.Markası delfa diye bişey.Şimdi benim arkadaş dedi ki bu plastik kettle kanser yapıyormuş plastik cözünüp suya karısıyormus vs vs.

    Metalinden alayım dedim bu seferde internette vücutda metal biriktiyor falan yazmışlar onun hakkında da.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    s

     

    Bende şu plastik kettle var.Markası delfa diye bişey.Şimdi benim arkadaş dedi ki bu plastik kettle kanser yapıyormuş plastik cözünüp suya karısıyormus vs vs.

    Metalinden alayım dedim bu seferde internette vücutda metal biriktiyor falan yazmışlar onun hakkında da.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

    vücutta metal biriktirmesi musluk suyu kullanırsan olur.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    O zaman çaydanlıkta vücutta metal biriktiriyor..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    yukarı tükürsen bıyık aşşağı tükürsen sakal

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Her şey zarar hacı, her gün ciğerine soluduğun havadaki zehirli gazların yanında bu da kaynar gider. He yaylada felan izole bir hayat yaşıyorsan o zaman sıkıntı yap derim. Ama zaten şehir hayatı içerisinde her şey kanserojen.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    s

     

    Bende şu plastik kettle var.Markası delfa diye bişey.Şimdi benim arkadaş dedi ki bu plastik kettle kanser yapıyormuş plastik cözünüp suya karısıyormus vs vs.

    Metalinden alayım dedim bu seferde internette vücutda metal biriktiyor falan yazmışlar onun hakkında da.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

    vücutta metal biriktirmesi musluk suyu kullanırsan olur.

    Çeşmeden kullanıyoruz.

    O neden metal birikmesi yapar?

     @GUSFRING

    Zaten şehir hayatında herşey kanserojen olduğu için bizde minimalize etmeye çalışıyoruz bunları :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    s

     

    Bende şu plastik kettle var.Markası delfa diye bişey.Şimdi benim arkadaş dedi ki bu plastik kettle kanser yapıyormuş plastik cözünüp suya karısıyormus vs vs.

    Metalinden alayım dedim bu seferde internette vücutda metal biriktiyor falan yazmışlar onun hakkında da.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

    vücutta metal biriktirmesi musluk suyu kullanırsan olur.

    Çeşmeden kullanıyoruz.

    O neden metal birikmesi yapar?

     @GUSFRING

    Zaten şehir hayatında herşey kanserojen olduğu için bizde minimalize etmeye çalışıyoruz bunları :)

    temiz değil ki o su, içinde metaller var bir ton dandik eski metal tesisattan geliyor, gelirken tüm oksiti, kireçi toplayıp geliyor, uzun süre musluk suyu kullan bak sonra dibine ısıtıcının hali görürsün. Ben çaydanlıkta içme suyu ısıtarak yapıyor sıcak içecekleri.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    yok hocam onun plastiği cok daha yüksek sıcaklıklarda eriyor rahat ol bizde 5-6 senelik kettle var 1 milimetre aşınma yok ama yazları pet şişeden su kullanmayın hepsini güneşin altında bekletiyorlar orda plastikleri eriyor suya karısıor bir kısmı zaten içtinizmi iğrenç bir tadı oluyor.

    Nobel tarafından 13/May/13 23:38 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Mümkün mertebe bu tip cihazları kullanmayın mikro dalgalar, çizik teflon tavalar hazır ürünler vs... hepsi aynı boktan duruma sebep veriyor, etkileri yavaş ve kalıcı oluyor,

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Aynen dibinde tortu var kettlenin.O zaman içme suyu kullanılarak bunun bir zararı olmaz diyorsunuz yani.Öyle devam edelim.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Öldürmeyen allah öldürmez hacı devam.

Toplam Hit: 3862 Toplam Mesaj: 26