Prestij

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    prestij filmi hakkında yorumlarınızı merak ediyorum..eminim aranızda tesla fanları vardır :D ama film olarak ayrı değerlendirelim

    la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek
    filim cok güzel bence prestij filmini okulda ögretmenin sayesinde izlemistim..

    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    gecelerce uyuyamamı sağlayan piskopat film.

    ne film ya :| her gece yatmadan önce onları düşünüyodum :| ah tesla ah :|

    bide ikiz numarası süperdi :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek
    İnsanı dumur eden filmlerin başında gelir...

    Oyun yeni başlıyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    biraz önce indirdim bakalım nasıl bişey..

    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    arkadaşlar aynı türde olan sihirbaz da harika :S

     

    ve filmdeki başarılı olmak için hayatından ödün vereceksin kavrayışı bence harika bi felsefe

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    evet ben de sihirbaza baylmştım... prestij çok çok iyi gidiyor sonda biraz bocalıyoro ama teslaya bi kez daha hayran oldum.. 


    la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    burakbet bunu yazdı:
    -----------------------------
    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    evet ben de sihirbaza baylmştım... prestij çok çok iyi gidiyo sonda biraz bocalıo ama teslaya bi kez daha hayran oldum.. 


    -----------------------------

    bence tesladan ziyade filmi yapan kişinin hayatından ödün vereceksin tavrı felsefesi çok çok iyi prestij bence bocalamıyor sen kargaşaya düştüğünden öle gelio ikinci izleyişinde o ne olacak kaygısından kurtulup olaylara daha sakin ve hassiktirsiz bakınca dahada güzel oluyor tabi benm fikrimdir bu.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    filmi izledikten sonra senariste hayran kalmıştım ve tabiki yönetmene de...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    ikinci izleyişimde anladığım bi filmdi süperdi, zaten teslayı filme sokma fikri de mükemmeldi, edison puştuna da çamur atmışlar filmde :) güzeldi, geçen tvde çıkmıştı tekrar izledim.. kaliteli

    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    Film çok güzeldi. Bi ikizlik olayını duymuştum izlemeden önce. Ama epey fark edememiştim ikiz olduklarını o adamla.
    Tesla'ya gelirsek yürü koçum be :)
Toplam Hit: 1698 Toplam Mesaj: 18