folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder Programlama Diline Sıfırdan Başlamak İsteyenler Yalın-Türkçe Kaynak



Programlama Diline Sıfırdan Başlamak İsteyenler Yalın-Türkçe Kaynak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    eleştirilerin için teşekkürler hocam dikkate alıcam

     

    edit:hocam tasarım renkler haricinde nasıl? wordpress bir sistemi en fazla bu hale getirebildim makale okuma sitesine göre çünkü..renklerde oynama yapılabilir,yazı fontu büyütülebilir..

    anlatım kısmına gelince,o kadar fazla makale yazıp yazıp sildim ki anlatamam.bi konuda bişeyleri anlatmak çok zor bi durummuş gerçekten..elimden şimdilik daha fazlası gelmiyo ama bundan sonraki anlatımlarımda daha dikkatli olucam bakalım..


    -----------------------------

    hocam bu sistem html + jquery ile yapabilirdin.Bana kalırsa php bliyorsan kendin yaz.Gzel mantık ve sade.Kendin yazabilirsin kasmaz bence.

    öte yandan yazı ve site durumu içn farklı ekran çözünürlüklerini düşün.Onlarda bak, nasıl durduğuna.

    Anlatma konusunda ise örneklerle açıkla yardımcı olacaktır

    --

    Bunun dışında genel birşey söyleyeyim , artık devir değişti.Bir proje yapıyorsan %100 mükemmel hale geldiğinde onu yayınla.%100'ün üstüne sonradan çık.Yani yazılarda, temada, fonksiyonlarda problem varsa yayınlayıp çözerim deme.

    Tam olsun, sade, basit, şık olsun ve kullanıcılar sitene geldiğinde ; hangi konuyu içeriyorsa ordaki bilgilerle yetinsin (o konuda)

    w3school'un programlama kısmına bak ; herşey mevcut o dil ile iligli.Örnekler var (hatta uygulamalı) vs.. vs..

    öte yandan tasrım için macintosh'u incele derim.Mac os Lion başlı başına bir yapıt bence.Çok yardımı olacaktır.Mesela üstüne geldiğinde efektin olmaması sayesinde sistemin ne kadar sağlam durduğunu orda gördüm.

    windows ve linuxta klasörlerin bile üstüne geldimi pıt pıt oynuyor, birşeyler oluyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    eleştirilerin için teşekkürler hocam dikkate alıcam

     

    edit:hocam tasarım renkler haricinde nasıl? wordpress bir sistemi en fazla bu hale getirebildim makale okuma sitesine göre çünkü..renklerde oynama yapılabilir,yazı fontu büyütülebilir..

    anlatım kısmına gelince,o kadar fazla makale yazıp yazıp sildim ki anlatamam.bi konuda bişeyleri anlatmak çok zor bi durummuş gerçekten..elimden şimdilik daha fazlası gelmiyo ama bundan sonraki anlatımlarımda daha dikkatli olucam bakalım..


    -----------------------------

    hocam bu sistem html + jquery ile yapabilirdin.Bana kalırsa php bliyorsan kendin yaz.Gzel mantık ve sade.Kendin yazabilirsin kasmaz bence.

    öte yandan yazı ve site durumu içn farklı ekran çözünürlüklerini düşün.Onlarda bak, nasıl durduğuna.

    Anlatma konusunda ise örneklerle açıkla yardımcı olacaktır

    --

    Bunun dışında genel birşey söyleyeyim , artık devir değişti.Bir proje yapıyorsan %100 mükemmel hale geldiğinde onu yayınla.%100'ün üstüne sonradan çık.Yani yazılarda, temada, fonksiyonlarda problem varsa yayınlayıp çözerim deme.

    Tam olsun, sade, basit, şık olsun ve kullanıcılar sitene geldiğinde ; hangi konuyu içeriyorsa ordaki bilgilerle yetinsin (o konuda)

    w3school'un programlama kısmına bak ; herşey mevcut o dil ile iligli.Örnekler var (hatta uygulamalı) vs.. vs..

    öte yandan tasrım için macintosh'u incele derim.Mac os Lion başlı başına bir yapıt bence.Çok yardımı olacaktır.Mesela üstüne geldiğinde efektin olmaması sayesinde sistemin ne kadar sağlam durduğunu orda gördüm.

    windows ve linuxta klasörlerin bile üstüne geldimi pıt pıt oynuyor, birşeyler oluyor.


    -----------------------------

    dikkate alıcam hocam,teşekkürler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    görmeyenler için up.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    görmeyenler için up.


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Com-Da-Sikiyonetim-Ilan-Edilmistir-148822/1/#1747977

     


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    görmeyenler için up.


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Com-Da-Sikiyonetim-Ilan-Edilmistir-148822/1/#1747977

     


    -----------------------------

     

    izin alındı hocam merak etme

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    program nasıl yazılır,nerde yazılır,nasıl çalıştırılır bilmeyenler için

    http://www.cprogramlamadili.com/bolum-1-giris/program-yazmakcalistirmak-icin-gerekenler.html

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bu tema diğerinden kesinlikle daha güzel. şimdi okunaklı bişi olmuş :p

    o değilde bi yazıya tıklayım dedim wp giriş yap dedi :|

     


    [36073//anarsistherif]~20.07.15
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu tema diğerinden kesinlikle daha güzel. şimdi okunaklı bişi olmuş :p

    o değilde bi yazıya tıklayım dedim wp giriş yap dedi :|

     


    -----------------------------

     

    teşekkürler hocam çok uğraştım valla..reklam yerleride temiz oldu ama adsensede sıkıntı var işte :)

    dememesi lazım ben hocam :S hangi tarayıcıyı kullanıyosun :S gerçi onlada alakası yoktur :S başka bilgisayarda denedim sorun yok :S

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    görmeyenlere benden bir kez daha up olsun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affinity
    affinity's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    çentik


    Su akar yatağını bulur...
Toplam Hit: 5799 Toplam Mesaj: 59