Prototype - Takıldım Kaldım..
-
Prototype namı diğer prototip oynuyordum
ilk zırhlı araçlara binme özelliğimi kazandıktan sonra napıcam ? bi bina gibi bişey var ortası delikli gibi oraya girdim sonra haritada bi hedef belirdi ona giderken kaybuldu
karen lee mi ne rescue bilmmkim diyodu rtık demiyo napıcam? inemiyorumda tanktan..
tam çözümde yok hiç bi yerde :F
-
Tum openworld tarzi oyunlarda direk save game indirip sehirde ozgurce hic bi gorev yapmadan hersey acilmis bi sekilde dolasmayi sevdigim icin prototype'da hic gorev yapmadim bak bu soruyu cevaplayamicam ama cikar birileri :)
-
öhm..
-
BURAK_X bunu yazdı:
-----------------------------
öhm..
-----------------------------
helal helal :=) -
bende helikopter görevinde takıldım kaldım helikoptere biniyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum
-
Helikopter görevinde kafana göre gezmicen sana verdiği talimatları yapcan ( örn: yüksel , sağa git vs. ) belli bi süre sonra sana bi hedef gösteriyo hedefi patlatınca görev bitiyo zaten ;)
-
hop
helikopter bundan sonra
bari bunu nasıl geçiceğimi söleseydin bende helikoptere gelirdim aq :|
-
Sağ tuşa basılı tutarsan tanktan ine bilirsin arkadaşım
-
töbe töbe....töbe töbeeee...................
nyse hallettim sayın
-
bu oyunun sawe varsa lütfen saygılar :)
-
sistem gereksinimleri nedir bu oyunun
Toplam Hit: 5012 Toplam Mesaj: 14
