Ptt Kargo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    alibaba.com dan bir ürün aldım. adamlarda ürünü teslim edildi.gözüküyor.fakat  tr ye giriş bir turlu gözükmüyor.tam 2 ay geçti aradan tabi.alibaba paypal sorumlusu falan devreye girdi.ve kargo bir şekilde tr ye giriş yaptı.şu anda ürün dagitmda göüzüyor.tel açıyorum.ürün dagıtımda kargonuz gelir.gelmesse yarin sabah 09 da arayin diyorlar.giriş var kayıtlarında.fakat bir türlü teslimati yapmıyorlar.anlamış degilim bunları.. geçenlerde gene 1 ürün 5 gün sonra teslim edildi.biraz geçiktirdik kusura bakmayın dediler.4 gündür dagitimda kargo şehiricinde .ilgiinç durum.en sonunda denk gelecek evi bulacaklar ...


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Git Geldigi Yerden Al..


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    benim kargo (dealextremeden 20 gün önce aldım) istanbulda torbaya 12sinde eklendi ve bi değişiklik yokken ptt sorgulamada dün elime ulaştı.. çok sorumsuzlar çok...


    Çok sıkılıyom
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    -


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim kargo (dealextremeden 20 gün önce aldım) istanbulda torbaya 12sinde eklendi ve bi değişiklik yokken ptt sorgulamada dün elime ulaştı.. çok sorumsuzlar çok...


    -----------------------------

    sorumsuzlar da laf mı yaw ? gecen @heza ile aldığımız şeyler bu heriflerin mallığı yüzünden geri gidiyordu çine :D derken @heza sağolsun uzun bir uğraştan sonra havaalanından geri getirtti malları :))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    @piradomim doğrudur yaptık bişeler,o hikayeyi anlatsam varyaaaaa,

    neyse hangi şubede hocam?takip numaranı ver de bir bakalım kurdu olduk sayılır


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    @piradomim doğrudur yaptık bişeler,o hikayeyi anlatsam varyaaaaa,

    neyse hangi şubede hocam?takip numaranı ver de bir bakalım kurdu olduk sayılır


    -----------------------------

    :D hacı adamlardan çok ilgilisin ya artık 

    edit : kargoculardan 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    3 ayda gelen kargodan ne olurki.bana alacagim ürün lazimdi.10-15 tl fazla verirdim.burdan alırdım.adamlar urünü teslim etti ptt kargoya 10 gün icinde.sonra kayip.alibabanin sıkı yazışmaları ptt ile- kargo ortaya cıkardı ürünü.mail atmıştım.ptt kargoya -cevap olarak 1 sayfalık mail geldi.onu copy etmiştim.buraya sildim.paylaşmak yasak yazmışlar.

    alibabadan gene uydu alıcısı almıştım.ozel kargo ile yolladı satıcı.düşük bir kargo fiati ile.4 günde eve teslim ettiler.ptt kargo işini ciddiye almıyor.ama gelen mailde 1 sayfalık hizmetlini anlatmış.benim ürünü birisi iç etti sanirim.sonra sıkı takip olunca cıkardılar.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    hacı türkiyede o gümrük memurları oldgu süre bi zikim olmaz bizde gecen sene  cçndden elektronik kart  aldık geri döndü adamlar paramızı allahtan geri verdiler ...


    ZalımMadam.10.07.24
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Banada Arkadaş Leptop Gönderdi Almanyadan Geçen Ayın 6 sında PTT Yoluyla..  Neredeyse 1 Ay Olacak.  PTT Sitesinden Bakıyorum Bu Yazıyor. Bilgisi Tecrübesi Olan Varsa Tam Olarak Ne Zaman ELime Ulaşır Söylerseniz Sevinirim :)

     


    SN İŞLEM / YER
    BİLGİ GİRİŞ TARİHİ
    1.
    Torbaya Eklendi - İSTANBUL(AVR)(İSTANBUL KA
    26/07/2011 10:25:35

    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    dealextreme den verdiğim siparişlerde takip numarası olanlar 10-20 gün arası geliyorlar takip numarası olmayan bi siparişim bi keresinde 2.5 ayda zor gelmişti

     

Toplam Hit: 2622 Toplam Mesaj: 15