Pttcell Geliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şubat 2013'te abone alımına başlayacakmış avea altyapısını kullanacakmış .bimcell gibi yani.20 tl yüklediğinizde 3000 dk ptcellilerle konuşabilir ve 200 dk her yöne hediye dakikanız oluyormuş. 2000 heryöne sms için ise 9tl, 1gb internet için 14,5 tl ödemeniz gerekiyormuş. 
    pttcell'e getirdiğiniz her müşteri içinse 5 tl hediye kazanabilcekmişiz ki en süper yanı da bu. 

    Aha da bu sitesi :
    http://www.pttcell.com.tr/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    o 5 tl işinde sınırlama yoksa fena işler döndürülür :W


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    arkadaş avea ya bak sen yaa, adamların alt yapı yok denecek kadar berbat, çoğu zemin kat dairede çekmez etmez, bizim işyerinin zemin kattaki geniş yemekhanesinde bile çekmiyorken herkes avea alt yapısını kullanıyor, avea hat alıyor, hala anlam verebilmiş değilim..


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Aha pazar payı 5 e bölünüyor :D karalama kampanyaları başlar gene

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    bi bitmediler :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    ptt böyle araştırmadan, altyapı hazırlamadan her boka atlıyor ama hergün de milyonlardan küfür yiyor. aman uzak durun.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    arkadaş avea ya bak sen yaa, adamların alt yapı yok denecek kadar berbat, çoğu zemin kat dairede çekmez etmez, bizim işyerinin zemin kattaki geniş yemekhanesinde bile çekmiyorken herkes avea alt yapısını kullanıyor, avea hat alıyor, hala anlam verebilmiş değilim..

    Avea Gsm 1800 frekansını kullandığından önüne engel çıkınca giderek zayıflıyor şebeke.Wireless gibi yani.Turkcell ve Vodafone Gsm 900 kullandığından duvar falan işlemiyor onlara.Ama Gsm 1800 frekansı tek bi baz istasyonunda daha fazla aboneye konuşma imkanı verir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Avea şunu bilmiyor sanırım ;

    PTTCell, Turkcell yada Vodafone'dan pazar payı çalmaz. avea'dan çalacak. Avea'nın kullanıcıları Pttcell yada Bimcell'e geçecektir.

    Marketing olayı bu. (şimdi 3-5 kişi çıkıp , ama ben Turkcell/Vodafone'dan BimCell'e geçtim demesin).

    ---

    Efes 40 tane bira çıkarttı. Şişesi var, kutusu var. Fıçı çıkarttı. Fıçının şişesi var, kutusu var. Farklı şişe ve farklı kutu çıkarttı. Yetmedi filtresiz çıakrttı. Tabi şişe ve kutu var.

    Oda yetmedi fıçının filtresizini çıkarttı... Varoğlu var. Limonlusu var, ekstrası var, bomontisi var, darkı var, normali var, otantik şişesi var....

    Abicim ben bomonti 'yi içmeye başladım (hatta öncesinde ismi değişikti). Sonrasında fıçıda iyidi. Fakat fıçının filtresizi çıktı. Höh...

    Bu tarz şeylerde fıçı filtresiz çıktı diye , Tuborgçu adam gelp içmezki. Kendi pazar payından çalar. Evet bomonti, fıçı bir yeniliktir. Fakat fıçı filtresiz nedir abicim ?

    -

    Ayrıca pazar payı demek kaliteyi düşürür. Avea'nın yaptıkları kesinlikle başına iş açacaktır. Turkcell'i kalitesinden dolayı tercih eden bir adamın, 'aa PTTCell süper ucuz' deyip; ona geçeceğini sanmıyorum hocalar.

    Avea kullanıcısının tercihi olacaktır. Hangi nedenle yapılıyor bilmiyorum. Avea ilk çıktığında kamu'yu elinde tuttu ve gerçekten Turkcell'e ve pahallılığa baş kaldırıydı. Herkes 2. hat aldı.

    Turkcell - avea yada Telsim - Avea

    Ama şimdi bitti. BimCell ile, PTTCell ile olmaz bu işler. Kesinlikle başına iş açacak

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    arkadaş avea ya bak sen yaa, adamların alt yapı yok denecek kadar berbat, çoğu zemin kat dairede çekmez etmez, bizim işyerinin zemin kattaki geniş yemekhanesinde bile çekmiyorken herkes avea alt yapısını kullanıyor, avea hat alıyor, hala anlam verebilmiş değilim..

    Ucuz etin yahnisi bol oluyor hocam.

    Türkcel yapsa bunu kalitesi düşer değğil mi.

    Ama fakirsen gelen geçenle 


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ben 10. senemi dolduruyorum avea ile memnunum açıkçası (öncesi Aria yanlış anlaşılmasın)

    SeRDaR tarafından 29/Oca/13 16:02 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Tutulması bizim için önemli değil.Pasta bölünsün yeter.Pasta dilimi ne kadar çok bölünürse pastanın fiyatı o kadar düşer.O yüzden destekliyorum :))


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
Toplam Hit: 2204 Toplam Mesaj: 16