folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pubg Emulatör Versiyon Çıktı



Pubg Emulatör Versiyon Çıktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Firmanın kendi emulatörü olduğu için diğer Android emulatörlere göre daha stabil. 

    http://syzs.qq.com/en/

    İnceleme Videosu :

    https://youtu.be/hp2AHbsgaxI

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Nasıl yani hem pc için oyunu satarken hem de ücretsiz telefon versiyonu pcde çalışsın diye ücretsiz emülatör mü yapmışlar

     

    (emülatör nasıl bi kelime yav :D) 


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    x-t0xid
    x-t0xid's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2015
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Nasıl yani hem pc için oyunu satarken hem de ücretsiz telefon versiyonu pcde çalışsın diye ücretsiz emülatör mü yapmışlar

     

    (emülatör nasıl bi kelime yav :D) 

    Evet aynen öyle Steam versionu mevcut ama emülatördende oynuyorum baya ilginç bir şey olmuş :D

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Nasıl yani hem pc için oyunu satarken hem de ücretsiz telefon versiyonu pcde çalışsın diye ücretsiz emülatör mü yapmışlar

     

    (emülatör nasıl bi kelime yav :D) 

    Aynen öyle. Amaç item satarak oradan para kazanmak. Yalnız emulatör oyuncularının sunucusu ayrı. Sistem PC mi mobil mi yoksa emulatör mü kullandığınızı ayırt ediyor. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    noname bunu yazdı

    Nasıl yani hem pc için oyunu satarken hem de ücretsiz telefon versiyonu pcde çalışsın diye ücretsiz emülatör mü yapmışlar

     

    (emülatör nasıl bi kelime yav :D) 

    Aynen öyle. Amaç item satarak oradan para kazanmak. Yalnız emulatör oyuncularının sunucusu ayrı. Sistem PC mi mobil mi yoksa emulatör mü kullandığınızı ayırt ediyor. 

    Yani yine mobil'dekileri klavye mouse ile delirtemeyeceğiz :(


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    mobilde oynayanlarda artık dokunmatik oynamıyor zaten.

    bu arada pc deki en kötü en boktan oyunlardan biri.  grafik olarak ve oynanış olarak ikisinde de kötü.

    cs go , Tom Clancy's Rainbow Six Siege , battlefield gibi ne insan gözüküyor( sadece insan degil görseller bildiğin kötü) ne vurma hissiyatı var sadece büyük mapta pusuma var

    optimizasyon yok. 

     

    PanxeR tarafından 12/May/18 10:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Oyun tamam bug doluda gerçekçilik konusunda gayet iyi. Koca koca hedefleri herkes vurur. Mühim olan karınca kadar hedefi vurabilmek. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    adam vuramayanlar ağlamasın aga oyun iyi iyi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    adam vuramayanlar ağlamasın aga oyun iyi iyi

    şunun yaptıgının %1ini ypamam amk 

     

    https://www.youtube.com/watch?v=m3ZUVLDmVLg

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeTr
    DeTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2010
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    adam vuramayanlar ağlamasın aga oyun iyi iyi

    :) iyi walla emulatörü kurdum  stabil ve ayarlı geliyor zaten sadece hızlı koşma butonunu ayarlamak lazım dez avantajı emualatorle giriş yaparsanız sizi sadece emulatorle oynayanlarla atıyor yani takım olarak girdiğinizde mobilden girenler varsa emulatorle girdiğimiz için çoğunlu emulator ile oynayanlarla atıyor mobilde oynayanlar göt kadar ekranda adamları göremiyor biz pc ekranında çok rahat görüyoruz  :)  buda takım oyununda biraz sıkıntı oluyor...


    Kelimeler Kanatır !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Sokayım emülatörüne sadece emülatör kullanılsa razıyım. Adam dağın taşın içinden magic bullet hilesiyle vuruyor. Line esp ile nerede olduğumuzu görüyor. Yakında pcdeki speed hack mobil için de yazılır tam olur. Aim, wallhack falan kullandıkları gibi air dropları da millete bırakmazlar.


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
Toplam Hit: 2471 Toplam Mesaj: 19
pubg