folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Radyo Tv Sinema Bölümü Nasıl Başlanmalı?



Radyo Tv Sinema Bölümü Nasıl Başlanmalı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Anadolu Üniversitesi Sinema Tvyi kazandım geçen sene. Şimdi hazırlıktayım bilen bilir Anadolu hazırlığın ne kadar zor olduğunu. Ama fakülte binasını gezdikten sonra anladım ki o hazırlığı bir an önce geçmem gerek :D Çok teknik şeyler var bu bölümde. Sinema ile ilgili her şeyi öğrenceksin ve tabi onun dışında da sosyal bir sürü şey var. Ama bu bölümün okunabileceği üniversite sayısı çok sınırlı. Mesela bazı okullarda eline kamera değmeden okulu bitirenler var. Umarım iyi bir yerdesindir. Bir de staj işi çok önemli hiçbir şey bilmiyorsan bir yerlerden staj ayarlaman çok önemli ki alet edevata aşina olasın. Sinema tarihi, önemli sinema filmleri, olayları, oyuncular, yönetmenler hakkında da sağlam bilgilere sahip olursan tadından yenmez. Hangi okuldasın peki sen şimdi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    o kadar negatif olmayım siz sanslısnız  turkiyedsiniz ben yanlıs tercih sonucu bile lefkeye gittiysem yine burayı begendim televizyon acildi bu sene radyosuda 20 yillk ve aynı zmnda filmler için  cok guzel meaknalr var studşoyu bilmeyenler kenlikle yatanlardır  bunuda untmyim sozellerin su anda secekleri en iyi en aktif bolum radyo tv dir artık istanbul  fln ayrımıda kalmadı iyi bir uni olsun yewtr trtde başarılı ogrencileri staja alıyor gidi nyapın stajı parasız olsun  o  ayda ogrenciyim giibi davranın sinema sektoru hem guzel hem eglenceli hemde kazanlı bir sektor tabi istek olduktan sonra

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    git bi sette ameleliğe başla bu yaz itibariyle :)

    hangi okul?

    edit:yazmışsın kıbrısmış.bu bölümü istanbulda okumuyorsan bi anlamı yok öğrencilikte iş gücün.bütün sektör istanbulda.okulda da bişey öğrenebilceğini zannetme.sadece entel dantel kitap bilgileriyle kalırsın.soracağın soru varsa daha ayrıntılı sor cevaplarız.kitap önerisi yaparım ne ile alakalı olacağını söyle.bunun yanında ortak iletişim dersleri hoşuna gitmeyebilir.hukuk falan gelecek karşına normal olarak.git 1. sınıflardan ilk dönemin notlarını iste iki üç muhabbet et arada aç o notları oku,birinci sınıfta zorlanmazsın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Unutmadan şu siteyi de vereyim işine yarar mutlaka;

    www.kameraarkasi.org

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Unutmadan şu siteyi de vereyim işine yarar mutlaka;

    www.kameraarkasi.org


    -----------------------------

     

    eyw hocam ama sie açılmıyor

    gfb_soldier

    hocam lefke avrupa universitesi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    git bi sette ameleliğe başla bu yaz itibariyle :)

    hangi okul?

    edit:yazmışsın kıbrısmış.bu bölümü istanbulda okumuyorsan bi anlamı yok öğrencilikte iş gücün.bütün sektör istanbulda.okulda da bişey öğrenebilceğini zannetme.sadece entel dantel kitap bilgileriyle kalırsın.soracağın soru varsa daha ayrıntılı sor cevaplarız.kitap önerisi yaparım ne ile alakalı olacağını söyle.bunun yanında ortak iletişim dersleri hoşuna gitmeyebilir.hukuk falan gelecek karşına normal olarak.git 1. sınıflardan ilk dönemin notlarını iste iki üç muhabbet et arada aç o notları oku,birinci sınıfta zorlanmazsın.


    -----------------------------

    ne alaksı var hocam turkiye destgiyle  tv kurldu ve yayına başladı studyoya gidiyorum genelde ogrenmeye calisiyorum zaten 1.ci sınıf  cok basit pgrmlar

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    WildWamqire bunu yazdı:
    -----------------------------

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    git bi sette ameleliğe başla bu yaz itibariyle :)

    hangi okul?

    edit:yazmışsın kıbrısmış.bu bölümü istanbulda okumuyorsan bi anlamı yok öğrencilikte iş gücün.bütün sektör istanbulda.okulda da bişey öğrenebilceğini zannetme.sadece entel dantel kitap bilgileriyle kalırsın.soracağın soru varsa daha ayrıntılı sor cevaplarız.kitap önerisi yaparım ne ile alakalı olacağını söyle.bunun yanında ortak iletişim dersleri hoşuna gitmeyebilir.hukuk falan gelecek karşına normal olarak.git 1. sınıflardan ilk dönemin notlarını iste iki üç muhabbet et arada aç o notları oku,birinci sınıfta zorlanmazsın.


    -----------------------------

    ne alaksı var hocam turkiye destgiyle  tv kurldu ve yayına başladı studyoya gidiyorum genelde ogrenmeye calisiyorum zaten 1.ci sınıf  cok basit pgrmlar


    -----------------------------

    sen stajdan bahsediyosun ben meslek olarak bir işten.Tabi ki git orada stüdyoya gir vakit geçir.ama sadece oralarda vakit geçirmekle kalırsan okul bittiğinde kimse yüzüne bakmaz benden bir dost tavsiyesi.okul bu işlerde önemli bir yere sahip değil umarım bunu er geç anlarsın :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    WildWamqire bunu yazdı:
    -----------------------------

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    git bi sette ameleliğe başla bu yaz itibariyle :)

    hangi okul?

    edit:yazmışsın kıbrısmış.bu bölümü istanbulda okumuyorsan bi anlamı yok öğrencilikte iş gücün.bütün sektör istanbulda.okulda da bişey öğrenebilceğini zannetme.sadece entel dantel kitap bilgileriyle kalırsın.soracağın soru varsa daha ayrıntılı sor cevaplarız.kitap önerisi yaparım ne ile alakalı olacağını söyle.bunun yanında ortak iletişim dersleri hoşuna gitmeyebilir.hukuk falan gelecek karşına normal olarak.git 1. sınıflardan ilk dönemin notlarını iste iki üç muhabbet et arada aç o notları oku,birinci sınıfta zorlanmazsın.


    -----------------------------

     

    ne alaksı var hocam turkiye destgiyle  tv kurldu ve yayına başladı studyoya gidiyorum genelde ogrenmeye calisiyorum zaten 1.ci sınıf  cok basit pgrmlar


    -----------------------------

     

    sen stajdan bahsediyosun ben meslek olarak bir işten.Tabi ki git orada stüdyoya gir vakit geçir.ama sadece oralarda vakit geçirmekle kalırsan okul bittiğinde kimse yüzüne bakmaz benden bir dost tavsiyesi.okul bu işlerde önemli bir yere sahip değil umarım bunu er geç anlarsın :)


    -----------------------------
    ne demek istediğini anlıyorum hocam iş öğrenmek ve gelişmekte bitiyor

    hazırlık olamam ragmen 2 film cekimine katıldım 4.cu sınıflarla pan tilt nedir bir kaç kamera bilgisini ogrendim ve unutmam  uyguladım

    after effectse donuk çalışmalarım var pc bilgim cok iyi 

    birde hocam dersler bunlar neleri onewrirsin

    ilk yıl için dersler

    BİRİNCİ YIL
    Birinci Dönem

    COMM101

    İletişime Giriş (3,0)3
    COMP100 Bilgisayara Giriş (1,2)2
    JRN101 Temel Gazetecilik (3,0)3
    SCI101 Sosyal Bilimlere Giriş (3,0)3
    TURK105 / 200 Türkçe (3,0)3
    ENGL121 İngilizce I (3,0)3

    Toplam :17

    İkinci Dönem

    COMM102

    Kitle İletişimi Tarihi (3,0)3
    RTVC102 Sinema ve TV’ye Giriş (2,2)3
    ECON100 Ekonomiye Giriş (3,0)3
    HIST100 / 200 Türk Reform Tarihi / Türkiye ve Kıbrıs Tarihi (2,0)2
    TURK106 Türkçe Metin Yazımı / Seçmeli (3,0)3
    ENGL122 İngilizce II (önkoşul : ENGL121) (3,0)3

    Toplam :17


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Ben de açılıyor hocam.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de açılıyor hocam.

     


    -----------------------------
    üevet şimdi açıldı dnsden kaynaklı olabilir guzel konular var teşkrler
Toplam Hit: 2704 Toplam Mesaj: 21