Raid Kabusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Raidle uğraşanlar belki iyi biliyorlardır, bilmeyenler öğrensin istedim.

    Hocalar şimdi işyerindeki HP sunucumda 6 tane diskim var. bunlar kasayı açmadan dışardan kolayca sökülebilen server diskleri.

    4 ve 2 taneli iki adet raidim var hız içn

    Geçende diskleri söktüm. Öbür gün geri taktım ve alet açılmadı. Meğerse iki diskin yerini yanlış takıp makinayı açınca raid bozulup elinde kalıyormuş

    Hayatımda bukadar saçma bir tasarım görmedim. La server bu 40 kere sorması lazım, diskin yerini değiştirince anlaması lazım sata controllerin, baya sövdüm.

    Backupim vardi ama 3 aylık yine de idare eder hiç yoktan iyi tabi.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Raidle uğraşanlar belki iyi biliyorlardır, bilmeyenler öğrensin istedim.

    Hocalar şimdi işyerindeki HP sunucumda 6 tane diskim var. bunlar kasayı açmadan dışardan kolayca sökülebilen server diskleri.

    4 ve 2 taneli iki adet raidim var hız içn

    Geçende diskleri söktüm. Öbür gün geri taktım ve alet açılmadı. Meğerse iki diskin yerini yanlış takıp makinayı açınca raid bozulup elinde kalıyormuş

    Hayatımda bukadar saçma bir tasarım görmedim. La server bu 40 kere sorması lazım, diskin yerini değiştirince anlaması lazım sata controllerin, baya sövdüm.

    Backupim vardi ama 3 aylık yine de idare eder hiç yoktan iyi tabi.

    ben sinek ilacı sandım final kafası buyrun devam edelim.

    kroo tarafından 29/May/13 23:24 tarihinde düzenlenmiştir

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    bende "raid" deyince polis falan mı bastı sandım :D


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    E geçmiş olsun artık.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umitomas
    umitomas's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2013
    Erkek

    hocam yedeklerini alman lazım eğer işinde iyi olmak istiyorsan tedbiri bırakma elinden sonuçta özel sektör bu herkes bir birininin kuyusunu kazabilir birisi para yürütür iş bilgi işlemciye patlar :)


    Ben mi? Karakalemle çizilmiş gökkuşağı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    üstat nerde başladın çalışmaya :) bütün tbt merakta bi cevapla rahatlayalım hep beraber :D


    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam bu ve bunun gibi sorunları gördükçe RAID'in sağladığı yararlardan fazla zararlarının olduğunu düşünüyorum :)

    Kendim birebir RAID kullanmadım ama ilk defa böyle bir olaya şahit oldum. Ben hangisini nasıl takarsan tak görür diye düşünüyordum :P

    Valla hocam geçmiş olsun :) Ben RAID kullansam hız için değil yedekleme için olanını kullanırdım (sanırım RAID 2 idi :P). Hız isteyince kullanıcının başı beladan kurtulmuyor. Bakınız çabucak ruhunu teslim eden SSD ürünler...


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam bu ve bunun gibi sorunları gördükçe RAID'in sağladığı yararlardan fazla zararlarının olduğunu düşünüyorum :)

    Kendim birebir RAID kullanmadım ama ilk defa böyle bir olaya şahit oldum. Ben hangisini nasıl takarsan tak görür diye düşünüyordum :P

    Valla hocam geçmiş olsun :) Ben RAID kullansam hız için değil yedekleme için olanını kullanırdım (sanırım RAID 2 idi :P). Hız isteyince kullanıcının başı beladan kurtulmuyor. Bakınız çabucak ruhunu teslim eden SSD ürünler...

    yaptığın raid yapısına göre değişir o. raid10 rulz.

    geçmiş olsun hocam


    Gel bili bili gates
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    "holü wow'a mı başladı lan??!!!" dedirten başlık


    Anarsistherif...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Raidle uğraşanlar belki iyi biliyorlardır, bilmeyenler öğrensin istedim.

    Hocalar şimdi işyerindeki HP sunucumda 6 tane diskim var. bunlar kasayı açmadan dışardan kolayca sökülebilen server diskleri.

    4 ve 2 taneli iki adet raidim var hız içn

    Geçende diskleri söktüm. Öbür gün geri taktım ve alet açılmadı. Meğerse iki diskin yerini yanlış takıp makinayı açınca raid bozulup elinde kalıyormuş

    Hayatımda bukadar saçma bir tasarım görmedim. La server bu 40 kere sorması lazım, diskin yerini değiştirince anlaması lazım sata controllerin, baya sövdüm.

    Backupim vardi ama 3 aylık yine de idare eder hiç yoktan iyi tabi.

    Hocam işte bu yüzden ben işi yapmadan önce 10 defa kontrol ediyorum :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    bu hdd olaylarından ben de nefret ediyorum, amazon'un s3'ünü falan kullanmak lazım.


    . . .. . ... .
Toplam Hit: 1056 Toplam Mesaj: 15