folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Rapid Limitinden Kurtulun...(Programsız..)



Rapid Limitinden Kurtulun...(Programsız..)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Başlat menüsünden Çalıştır ı tıklayın ipconfig /flushdns komutunu yazarak tamam ı tıklayın....

    İyi indirmeler :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    öyle birşey olmaz olamaz çalışamaz!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Ümidini kırmak istemem ama hajı babayı calısıyo :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ya yok hacı denedinmi sen
    benim denemediiğm yol kalmadı hiçbirinde muvaffak olamadım
    ErTan abinin rapid şeyside olmasa halimiz duman
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yok denemedim,denicem!!Kotanında a.k bu arada ama,denemekte fayda var..!Gerçekse valla bence çok makbule geçer! :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    keşke deneyip yayınlasaydın başlığı görüp heweslenen kişiler hayal kırıklığına uğrayacaklar :(

    gerçi tbtde rapide kesin çözüm olmayacağını bilmeyen kalmamıştır :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    flod_mania ertanın şeysini buraya koyda bizde rapidin bi hayrını görelim :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=32542

    al bakalım :)

    gerçi bu yöntem sana yeterdi ama :P
    sende de tutukluk yaptı galiba :))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    modeme reset atın limit filan kalmıyor :) 15 partlık -her part ayrı bir linkti rapidde- oyunu 2 günde indirdim...

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Programla uğraşmaktan daha kolay doğru modeme reset etmak da..Bazılarımız Statik İp ile bağlanıyor internete bazılarıda ortak bağlanıyor yani iki kişi kullandıklarında nete bağlı olan bilgisayar hep nette oluyor bu durumda diğerinin ip değiştirmesi sorun olur vs..Yerine göre kime ne uygunsa onunla takılsın işte.Ben modemi açıp kapatıyorum 15 sn bişey zaten..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    ne 15 sn si abi benim modem 3 saniyede restleniyor sınırsız rapid yaşasııııın :D

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
Toplam Hit: 2308 Toplam Mesaj: 25