Rapid Premium Hack V2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hem kullanıcı adına hemde şifreye 1234 yazdım yine olmadı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    dostum on numarasın yemin ederim ne desem azdır yani.. Artık rapid sıkıntımız kalmadı çok şükürr..(sayende) xD

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum on numarasın yemin ederim ne desem azdır yani.. Artık rapid sıkıntımız kalmadı çok şükürr..(sayende) xD


    -----------------------------

    sen admin paneline girdin anlaşılan.söyle o zaman kullanıcı adına ne yazdın???

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    şimdi uğraşamıcam elbet lazım olur :)  sağolasın...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alix12
    alix12's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    arkadaşlar herşeyi yaptım hostu aldım dosyaları yükledim izinleri düzelttim şifreyi değiştirdim.şu an dosyalar hostta.ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun.rapid premium olarak girilen şifreler nasıl benim hostuma gelecek ve ben nasıl onları göreceğim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Maresca bunu yazdı:
    -----------------------------

    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum on numarasın yemin ederim ne desem azdır yani.. Artık rapid sıkıntımız kalmadı çok şükürr..(sayende) xD


    -----------------------------

    sen admin paneline girdin anlaşılan.söyle o zaman kullanıcı adına ne yazdın???


    -----------------------------

    adm.php dosyasının ıcınde var hocam ordan baksana..

     

    alix12 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar herşeyi yaptım hostu aldım dosyaları yükledim izinleri düzelttim şifreyi değiştirdim.şu an dosyalar hostta.ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun.rapid premium olarak girilen şifreler nasıl benim hostuma gelecek ve ben nasıl onları göreceğim.


    -----------------------------

     

    link olusturup dagıtacaksın

    gelen şifreleri panele girince görürsün zaten hocam..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    teşekkürler ama rapid server dolu sonra deneyin diyo başka bişe demiyo başka biyere upload etsen yada bi pre şifresi göndersen :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alix12
    alix12's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    anladımda link oluşturmam için biraz daha açıklayıcı olabilirmisin?? diyelimki http://rapidshare.com/files/310957145/xxxxx diye linkim var hazır. bir iki sayfa önce http://img140.imageshack.us/img140/1733/adszgv.png  otomatik link oluşturucu diye bir arayüz çıktı da oraya nasıl erişecem?? çünkü ftp adresinden erişmem pek mümkün görünmüyor?? biraz temel olarak yardımcı olursan sevinirim.şimdiden teşekkürler sLeymN 

    arkadaşlar yardımcı olursanız gerçekten çok makbule geçer

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    ben bu mesajı bir yerden hatırlyorum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    hoca ben paneli oluşturdum ancak link oluşturmaya tıklıyorum hiçbir eylem gerçekleşmiyor suan da bu son yontemde calışmıyormu. yada ne yapmam gerekiyor nerde hata yapıyorum birde bu 1234 olan Id ve Pass nsl dgştiriyoruz... yardımcı olursan mutlu olcam...

Toplam Hit: 8973 Toplam Mesaj: 67