Resmi Siyah-Beyaz Yapma (Yardım)

  1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Bilgisayarımda şu an sadece paint kurulu.

    Paint ile resmi siyah beyaz yapma şansım var mı?

    Yoksa siyah beyaz bi resim yapmak için küçük boyutlu bir program önerirseniz sevinirim. Tabii nasıl yapacağımıda anlatırsanız iyi olur.

    Dediğim gibi önereceğiniz program küçük boyutlu olsun en fazla 20 mb bişey.

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    yanlış hatırlamıyorsam picasada yapıordun bastiçe bi indir dene 5 - 6 mb bişi
  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    M1KROP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilgisayarımda şu an sadece paint kurulu.

    Paint ile resmi siyah beyaz yapma şansım var mı?

    Yoksa siyah beyaz bi resim yapmak için küçük boyutlu bir program önerirseniz sevinirim. Tabii nasıl yapacağımıda anlatırsanız iyi olur.

    Dediğim gibi önereceğiniz program küçük boyutlu olsun en fazla 20 mb bişey.


    -----------------------------

    paint .net var hoca 5-10 mb bişey di 

     

    yada skect master mı ne öle bişey vardı bide 

  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    microsoft office picture manager :)
  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    picasayı indirdim baktım cok kolyaca siyah beyaz yapabilion boyut 5.8 mb
  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    photoshp da da cok kolay oluyo ama yokmus :S
  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Picasa iyide resmin boyutunu düşürüyo şerefsiz.
  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    dosyayı aç paintte sonra "Farklı kaydet" e gel ordan Dosya türüne Monochrome Bitmap" yap kaydet.. Paintte anca böyle olur..Ama tam istediğin etkiyi veremzsin

    Picassa kur

    yada microsoftun kendi yazlımını kullan ""Office Picture Manager..""

  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    resim kücükse koy ekranın bi kenarına  başlat bilgisayarı kapat  de :D  ekran siyah beyaz oluyor o zaman print screen e bas painte yapıstır

     yada counter strike yüklüyse  logo  dosyasını bul istediğin resmi o resimlerden birinin içine yapıstır resim siyah beyaz olarak geciyor

  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Siyah beyazdan çok farklı bişey oldu kaan :|

    İşin kötüsü dosyanın boyutuda bayağı bi düştü.

    http://img162.imageshack.us/img162/1765/adszsx1.png

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Empyrium
    Empyrium's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    koy hocam buraya fotoyu yapayım 2 dkda? ne sen program indir ne de başka bişi? (:
Toplam Hit: 13963 Toplam Mesaj: 13