folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Rüyâda Nete Girmek Rüyâ Değil!



Rüyâda Nete Girmek Rüyâ Değil!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    way be bende uyurken nasıl emaillerime sitelere fln takılırım die düşünürdüm bizim turk telecom bunuda alıp son sürat internet die satar bize biz yatarken geçirir  faturadan :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu ne layn :|
    -----------------------------
    tam ben yazacadım :D hem dielimki bole bişi mümkün beyin sürekli çalışıcak hani beyinin dinlenmeye ihtiyacı varıdı amk heme uyurkenem rüyada adam nasıl nete girer :S

    Living Death
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    rüyada girilen internet kotayı doldurmuştur ve fatura kabarmıştır

    -baba: ne lan bu fatura böyle?

    -hope_siz : ne bilim baba, telekom kaptırıyor işte

    -baba : rüyanda görürsün artık interneti!!!

    -hope_siz : zatn öle yapıyom:):):)

    -baba : siktir git gece gece...

     

    bi de ayrı bi tarafı var bunun ; düşnsenize bi siteden ban yiyorsun rüyanda, sabah gidp tekrar giriyorsn-giremiyorsun?!:):)

    garip ve saçma bi icat:D


    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    porno inermi ki la :S

    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Beynin korteksi dosyamı depoLıycak mış? Hadi ordan Len. Beyin bu pc deiL. Zaten korteks veri depoLayabiLdikLeri zaman böyLe organik hddLer fLn çıkar. AtıoLar yaLan.

    İnternete giricez rüyamızda fakat websayfasını nasıL görücez? Hadi kafamızdaki başLık veriyi işLedi görüntü oLarak beynimize yansıtıcak da biz rüyayı gözLermizin bağLı oLduğu sinirLerden mi görüyoruz?? Sanırım cwbı hayır. Ayrıca rüyaLarda gördüğümüz şeyLer net deiLdir. :) BöyLe sitenin yarısı gözüküo yarısı gözükmüo :):)

    Birde hade diyeLim hepsi oLdu. NormaL rüyaLarımızdan birini ne zaman görücez? İnternette doLaşırken birden rüyanın içine girion fLn websayfaLarıyLa kendi rüyan karışıo :):)


    Sadece bi imza..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    Yeni bir buluş sayesinde bir düğmeye basar basmaz derin bir uykuya dalmak mümkün olacak.

    Bilimadamları beyni manyetik olarak harekete geçiren bir alet sayesinde anında derin uykuya dalmanın bir yolunu buldu.

    Başa takılan alet sayesinde sekiz saatlik kaliteli uyku sadece iki ya da üç saate sıkıştırılabiecek.

    ABD’li bilimadamları kısa adı ‘TMS’ olan transkraniyal manyetik uyarı tekniğini kullanarak uyku konusunda gönüllü bir grup kişinin beyinlerine en derin uyku halinin işareti olan yavaş dalgalar gönderdi.

    Bir TMS aleti tarafından kafatasından içeri beyne gönderilen zararsız manyetik  sinyaller beyinde elektrik uyarı noktalarını harekete geçirdi.

    Araştırmacılar TMS aletininin doğru bir şekilde takılması halinde yavaş dalgaların beyinde de yolculuğuna devam ettiğini saptadı.

    Her bir manyetik dalga gönüllülerin beyninde derin uyku haline has yavaş dalgaların oluşmasına yolaçtı.

    Araştırmaya başkanlık yapan Wisconsin-Madison Üniversitesi’nden Prof. Giulio Tononi, “yavaş dalgalar sayesinde uykusuzluk rahatsızlığını tedavi etmek mümkün olacak” dedi.

    Prof. Tononi, “Teorik olarak bu sayede manyetik destekli kısa ve güçlü uyku uyumak da mümkün olabilir. Yani sekiz saatlik uykunun kalitesini birkaç saate sığdırmak mümkündür” diye konuştu.

    Prof. Tononi beynin aşırı yüklenmesini önlemek için uykunun şart olduğuna inanıyor.

    Hafızamızda bulunan ve öğrenme sayesinde beyin hücreleri arasında oluşan bağlantıların gün boyu aktif olduğunu ve uyku sayesinde bu bağlantıların da dinlendiğini belirten Prof. Tononi ve ekibinin yaptığı araştırma, Amerikan tıp dergisi Proceedings of the National Academy of Sciences’da yayımlandı.

    alıntı... bilimteknoloji.gen.tr

    gariban userin yorumu: boku yedik :( 


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    bu olayın te bize kadar ulaşması bi rüya ama , hani deriz ya te ebesinin a-mı bu olayı aynen yapıştıyorum aMq :D ..::
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    utkuts
    utkuts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Lan telekom bunun için ayrı para ister :D Kotayıda 1gb yapar :D her rüyada bi ton para götürür aq :D :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    tamam artık milletin beyninide mukerler bu urun tutarsa 5 yıl sonraki konu baslıklarını gore bliyorum beynimi hacklediler tum banka bilgilerimide çalmışlar .beynimi formatladılar , zoom bie vs :D ne yapa bilirim ? :P

    onekine?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    bunada kota koyar telekom ak!

    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
Toplam Hit: 3955 Toplam Mesaj: 35