Sabotaj
-
valla başardılarmı bilmiorum ama Atatürk Hava Limanının Kargosunu züküp atmayı becerdiler.Sabotaj mı belli değil ya kargodaki eşya patlarsa nedenirkii buna? sabotaj bence gidioz yine kaos a
hadi hayırlısı:D -
2 Gün Sonra Göktaşı Düşecek Nası olsa Salla Yau Ohuhohu :D
-
bu ne kardeş yav herkezin ağzında GÖk taşı Hangi a.q delisi Çıkarmış bu uydurmaları Eğer kim Bu konu hakkında Yalan sölüyorsa tüm türkiye onun götüne parmak koysun : ))) yalandaır öle şeyler aldanmayın
-
abü bi sevgili müridimiz çıkardıda deli demeyelim ya ben delileri seviyom(delichoban,tuncaxxz,immortal) :D
-
ayıop lan ayıp immortal dünkü çocuk tuncada kürdo zaten tek deli ben olucam senin hayatında:D::D:D:D
-
abü seviom ben sizi :D koptum amk tek deli ben olcam :D:D:D
-
belki yunanlılar yapmıştır. Uçakları düşüp piloyu öldü ya ondandır :D
-
a.k elektrik ten dolayı diyor lar..sanırım yanıcı maddeler elektrik şalterinin içindeydi :) ehehe
-
tht :D
-
2 Gün Sonra Göktaşı Düşecek Nası olsa Salla Yau Ohuhohu :D
---------------------------------------------------------------------------
zuhaaaa yine koptum a.q :D:D
-
: )) helal olsun makara züper.
Toplam Hit: 2500 Toplam Mesaj: 15
