folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saç Beyazlaması Hakkında



Saç Beyazlaması Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Arkadaşlar selam

    Saçlarımda yeni farkettiğim saç beyazlaması beni biraz da olsa bunalıma soktu yaşım 25 ve kafamın arka kısımlarında net görünür bir şekilde beyaz saçlar kendisini belli ediyor benim için kötü bir durum olsada bu duruma bir çözüm bulunurmu bilmiyorum yarın dermatolog bir uzmana gidip danışıcam.

    Bir yerde okumuştum saç beyazlaması iki şekilde oluyormuş vitaminsizlik yada aileden gelen bir gen sebebiyle oluyormuş erken yaşta saç beyazlaması insanı gerçekten bunalıma sokuyor arkadaşlar yani o kadar kafayı yiyecek tarzda değil insan bakıyor aynaya vay bee diyorsun resmen.

    Size sormak istediğim bu durum ile karşılaşmış müridler vardır belki diye düşünüyorum bir çözümü varmıdır arkadaşlar ?

    Durum vitamin eksikliği falan olursa tamam eski haline döner belki diye düşünüyorum ama gen ile alakalı bir durumsa tamamen psikolojik bir bunalım etkisi olacak üzerimde

    Yarın bi gidip görüneyim bakalım sonuç ne çıkacak


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Benim bildiğim kalıtım dışında normal bir durumu yok, anormal durumlarsa aşırı sıkıntı stresten dolayı müstesna.

    Bir de Allah korusun dahiliye ve baş kısmında belirmeye başlayan hastalıkların saçlar vasıtasıyla kendini ihbar ettiğini de biliyorum.

    Tabii olarak bir hekime gitmek en makul yol.

    Allah şifa versin.


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    mont-blanc bunu yazdı

    Benim bildiğim kalıtım dışında normal bir durumu yok, anormal durumlarsa aşırı sıkıntı stresten dolayı müstesna.

    Bir de Allah korusun dahiliye ve baş kısmında belirmeye başlayan hastalıkların saçlar vasıtasıyla kendini ihbar ettiğini de biliyorum.

    Tabii olarak bir hekime gitmek en makul yol.

    Allah şifa versin.

    Saol hocam teşekkür ederim inşallah kötü bir durum yoktur.

    Üstte belirttiğin gibi sıkıntı ve stres uzun zamandan beri hep var bundan mı oldu bilmiyorum çoğunluk evde vakit geçiriyorum dışarıya da çıkıyorum tabi ama en çok evdeyim


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    benimde bir tanidigim var 27 yasinda  ve saclarinin nerdeyse yarisi tam beyaz olmasada gri gibi

    genetik ya da stresten oluyor.

    mesela bir tanidik oglu kaza yaptiginda nerdeyse bir kac gunde saclarinin tamami beyazladi ama garip bir beyaz ayni pamuk gibi

    boyatabilirsin ya da bazilarina ole daha karizmatik ve olgun duruyor...


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    maserati bunu yazdı

    benimde bir tanidigim var 27 yasinda  ve saclarinin nerdeyse yarisi tam beyaz olmasada gri gibi

    genetik ya da stresten oluyor.

    mesela bir tanidik oglu kaza yaptiginda nerdeyse bir kac gunde saclarinin tamami beyazladi ama garip bir beyaz ayni pamuk gibi

    boyatabilirsin ya da bazilarina ole daha karizmatik ve olgun duruyor...

    Anlıyorum inşallah kurtulurum bu durumdan hayırlısı bakalım ve fiziki görünüş olarak 25 yaşında birisi gibi de durmuyorum daha genç gösteriyorum artık karizmatik olurmu olmazmı bilmiyorum :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek
    Benimde yas 21 saclarin %60 i beyaz durumda :) hic bi zaman psikolojimi bozmadi kizlarlada aram iyidir yakisiyor demekki :D

    Tbt Dersimliler Derneği Başkanı :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    Twitter bunu yazdı
    Benimde yas 21 saclarin %60 i beyaz durumda :) hic bi zaman psikolojimi bozmadi kizlarlada aram iyidir yakisiyor demekki :D

    Hocam varsa kaderde beyaz saç yapacak bişey yok :) şimdi yeni farkettiğim için böyle oldum başlangıç olarak böyle bir etki oldu üzerimde :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Genetik bi olay.Çok rahatsız oluyorsan boyatabilirsin.


    Keyfinize bakın. Dünya kime kalmış ? Aslana mı kaplana mı ? Çakal olmayın yeter. Sadece ölüler görür babayiğit.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    Genetik bi olay.Çok rahatsız oluyorsan boyatabilirsin.

    Dediğin gibi olabilir hocam yarın öğrenicez durumu


    KNOWLEDGE IS POWER!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    düzensiz beslenme


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bende de var.Çok değilse kafaya takma karizma yaratıyor :D


    İyi ki varsın Eren.
Toplam Hit: 2035 Toplam Mesaj: 35