Sadece Birsoru...
-
hocam çok geçmiş olsun mu denir başın sağolsun mu denir ne diyeceğim bilmiyorum allah sabır versin valla okurken gözlerim doldu.
Şimdi sana üzülme demek saçma üzülmezsen insan değilsin ki zaten üzülmeyeceğine inanmam için senin bunları yazmaman gerekirdi.
ama şunu unutma hayata bakmayı bilmelisin:
Değiştiremeyeceğin herşey için üzülmek saçma.Yaşamak zorunda olduğunu hissettiğin sürece tabiki.
ama üzeleceğime ölürüm daha iyi demek de var... tasvip etmiyorum bunu demeni.
Tekrar Allahdan sabır diliyorum sana...
Çok zor bi durum...
-
:/ Abicim Çok Geçmiş Olsun Bi An Okudum Gözlerim Doldu,Allah Sevdiklerini Yanına Erken Alırmış,Kaderde Böyle Varmış Bir Gün Olur Gene Buluşursunuz sıkma Canını -Sıkılmiyacak Gibide değilki- :( :( Hissettiğin Acıyı Bir An Bende Hissetdim. Büyük Geçmiş Olsun Abicim
Edit:Hocam Tekrar Tekrar Okudum Belli Çok Seviyormuşsun Onu Yazacak Birşey bulamıyorum Dondum Kaldım Şu an
-
Tartışmaya mahal vermek adına yazmıyorum bunu, kimse yanlış anlamasın. Bu hikayenin bir benzeri yıllar önce bu sitede okuduğumu hatırlıyorum. İki hikaye arasında benzerlik taşıyarak pay çıkarmama neden olan yer "Telefonda vefat etti" sözü oldu. Birebir demiyorum ama gene böyle ölümle sonuçlanan ve haberi telefonla bir şekilde böyle öğrenilen bir hikayeydi.
Son olarak başın sağolsun arkadaşım.
-
en azından diyebilirdin arkadaş olrak kalabiliriz diye... onu tersleyerek teli kapatman yanlış... birde söyle düşün... aynı durumda sen vrsın.. ve sende kıza seni seviyorum dedin ve kız seni tersledi... ne yparsın? üzülürsün... aranızda geçmişte kötü şeyler olmuş olabilir ama herkes hata yapabilir... aranızda iyi şeyler geçtiyse unutursun ama aklına onu hatırlatacak birşeyler gelirse,görürsen ve hatırlarsan unutman biraz zor... ileride ne olur bilinmez tabi...
aynı durum benimde başıma geldi... ve nerede onu hatırlatacak birşeyler görsem duysam direk aklıma o geliyor... ve hatta hayatımda ona verdiğim degeri kimseye vermemiştim... nerde 27 görsem antep yazısını görsem, ne zaman eşşek kelimesi duysam direk aklıma o geliyor... ama o öldü mü ölmedi... aradaki fark bu....
-
gerçekten zor bir durum. Ancak tüm arkadaşlarında dediği gibi geçmiş her zaman iyisiyle kötüsüyle tozlu raflarda yerini almalı.
Yaşam; Ölüm ile uykudan uyandığımız bir rüyadır bunu unutma..
(size konuşmak TBT forumlarına yazmak kolay diyebilirsin ancak inan içim burkuldu ve kendi hayatıma pay biçtim)
Başın saolsun..
-
Arkadaslar haklıısnız da sonuçta suda war...bn 1yıl önce bir ilişkiyi bitirmiişimama kız hala içinde bu iliskiyi yasıor annemin yanına gidior flan...ama bnse daha farklı biriile ki ailesi de beni tanıordu kendi aramzda yüzük taktık farklı düşünür olomuşrum....ama bu haber we o anda kız arkadasımın sen hala eskisiile berabersin demesi yeni olanı silmeme sebeb oldu...ewet haklısınız unutulmaz ki unuturum diyebilmek için önce kendini unutmalısın...ama hala elimden beiş gelecek die uğraşıorum..nafile..su anda toprağa werip gelmişler.......
-
hikaye bana inandirici gelmedi
aynisini baska bi yerde okumustum.
ufak degistirmeler yapilmis..
-
bak kardeim söle söleyim sana o okuduğun yer nere bilmiorum ama inanman için burda kendimi yırtacak değilim...sonuçta bnm yardım istediğim bir nokta war en alltta o noktaya cvb bulunca ii olcak bnm için we...bu hikaye birebir yaşanmış bir hikaye...senn okudukların belki baska yerde baskatarz bişe olabilr...ama yıllarca kitapevinde çalıştım belki sözler hikaye anlatmış gibi gelir ama okuduğum hiçbir kitapta yoktu bu...yaşananlar öle kolay girmez heryere
-
Öncelikle başın sağolsun kardeşim. Sana burda onbinlerce teselli edici söz yazabilrm fakat biliyorum ki hiçbiri seni teselli etmeyecek. Ama yapman gereken hayal dünyasından çıkıp yapman gerekenleri yapmak. En basitinden mezarına git ve "Bende seni seviyorum" de rahatlatır. Ve o kahpece sözü söyleyen biriylede sevgili olma ayrıl ondan nasıl olsa sen AYLİN i seviyorsun bu açıkça belli. Ama ben bir ömür başkasını sevme demiyorum fakat her yıl onun mezarını ziyerete git bu onun rahat uyumsaını sağlar... Benim söyleyebileceğim bu kadar tekrar başın sağolsun.
-
başın sağolsun hocam Allah sabır versin gerçekten zor bir durum :S
bu durum için demiyorum ama
öylede kızlar gördümki değer vermeye gelmiyo..
