Sadece Birsoru...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    hocam çok geçmiş olsun mu denir başın sağolsun mu denir ne diyeceğim bilmiyorum allah sabır versin valla okurken gözlerim doldu.

    Şimdi sana üzülme demek saçma üzülmezsen insan değilsin ki zaten üzülmeyeceğine inanmam için senin bunları yazmaman gerekirdi.

    ama şunu unutma hayata bakmayı bilmelisin:

    Değiştiremeyeceğin herşey için üzülmek saçma.Yaşamak zorunda olduğunu hissettiğin sürece tabiki.

    ama üzeleceğime ölürüm daha iyi demek de var... tasvip etmiyorum bunu demeni.

    Tekrar Allahdan sabır diliyorum sana...

    Çok zor bi durum...


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    :/ Abicim Çok Geçmiş Olsun Bi An Okudum Gözlerim Doldu,Allah Sevdiklerini Yanına Erken Alırmış,Kaderde Böyle Varmış Bir Gün Olur Gene Buluşursunuz sıkma Canını -Sıkılmiyacak Gibide değilki- :( :( Hissettiğin Acıyı Bir An Bende Hissetdim. Büyük Geçmiş Olsun Abicim

    Edit:Hocam Tekrar Tekrar Okudum Belli Çok Seviyormuşsun Onu Yazacak Birşey bulamıyorum Dondum Kaldım Şu an


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Tartışmaya mahal vermek adına yazmıyorum bunu, kimse yanlış anlamasın. Bu hikayenin bir benzeri yıllar önce bu sitede okuduğumu hatırlıyorum. İki hikaye arasında benzerlik taşıyarak pay çıkarmama neden olan yer "Telefonda vefat etti" sözü oldu. Birebir demiyorum ama gene böyle ölümle sonuçlanan ve haberi telefonla bir şekilde böyle öğrenilen bir hikayeydi.

     

    Son olarak başın sağolsun arkadaşım. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    en azından diyebilirdin arkadaş olrak kalabiliriz diye... onu tersleyerek teli kapatman yanlış... birde söyle düşün... aynı durumda sen vrsın.. ve sende kıza seni seviyorum dedin ve kız seni tersledi... ne yparsın? üzülürsün... aranızda geçmişte kötü şeyler olmuş olabilir ama herkes hata yapabilir... aranızda iyi şeyler geçtiyse unutursun ama aklına  onu hatırlatacak  birşeyler gelirse,görürsen ve hatırlarsan unutman biraz zor... ileride ne olur bilinmez tabi...

    aynı durum benimde başıma geldi... ve nerede onu hatırlatacak birşeyler görsem duysam direk aklıma o geliyor... ve hatta hayatımda ona verdiğim degeri kimseye vermemiştim... nerde 27 görsem antep yazısını görsem, ne zaman eşşek kelimesi duysam direk aklıma o geliyor... ama o öldü mü ölmedi... aradaki fark bu....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    gerçekten zor bir durum. Ancak tüm arkadaşlarında dediği gibi geçmiş her zaman iyisiyle kötüsüyle tozlu raflarda yerini almalı.

    Yaşam; Ölüm ile uykudan uyandığımız bir rüyadır bunu unutma.. 

    (size konuşmak TBT forumlarına yazmak kolay diyebilirsin ancak inan içim burkuldu ve kendi hayatıma pay biçtim)

    Başın saolsun..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    Arkadaslar haklıısnız da sonuçta suda war...bn 1yıl önce bir ilişkiyi bitirmiişimama kız hala içinde bu iliskiyi yasıor annemin yanına gidior flan...ama bnse daha farklı biriile ki ailesi de beni tanıordu kendi aramzda yüzük taktık farklı düşünür olomuşrum....ama bu haber we o anda kız arkadasımın sen hala eskisiile berabersin demesi yeni olanı silmeme sebeb oldu...ewet haklısınız unutulmaz ki unuturum diyebilmek için önce kendini unutmalısın...ama hala elimden beiş gelecek die uğraşıorum..nafile..su anda toprağa werip gelmişler.......

    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    hikaye bana inandirici gelmedi

    aynisini baska bi yerde okumustum.

     ufak degistirmeler yapilmis..

     

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    bak kardeim söle söleyim sana o okuduğun yer nere bilmiorum ama inanman için burda kendimi yırtacak değilim...sonuçta bnm yardım istediğim bir nokta war en alltta o noktaya cvb bulunca ii olcak bnm için we...bu hikaye birebir yaşanmış bir hikaye...senn okudukların belki baska yerde baskatarz bişe olabilr...ama yıllarca kitapevinde çalıştım belki sözler hikaye anlatmış gibi gelir ama okuduğum hiçbir kitapta yoktu bu...yaşananlar öle kolay girmez heryere

    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    Öncelikle başın sağolsun kardeşim. Sana burda onbinlerce teselli edici söz yazabilrm fakat biliyorum ki hiçbiri seni teselli etmeyecek. Ama yapman gereken hayal dünyasından çıkıp yapman gerekenleri yapmak. En basitinden mezarına git ve "Bende seni seviyorum" de rahatlatır. Ve o kahpece sözü söyleyen biriylede sevgili olma ayrıl ondan nasıl olsa sen AYLİN i seviyorsun bu açıkça belli. Ama ben bir ömür başkasını sevme demiyorum fakat her yıl onun mezarını ziyerete git bu onun rahat uyumsaını sağlar... Benim söyleyebileceğim bu kadar tekrar başın sağolsun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    başın sağolsun hocam Allah sabır versin gerçekten zor bir durum :S

    bu durum için demiyorum ama

    öylede kızlar gördümki değer vermeye gelmiyo..


    Nerde o eski TBT...
Toplam Hit: 6130 Toplam Mesaj: 50