folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Samsung Note 4 Mü - LG G3 Mü - Sony Xperia Z3 Mü?



Samsung Note 4 Mü - LG G3 Mü - Sony Xperia Z3 Mü?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    NOTE 4 veya Xperia z3 arasında karar kılmalısın.

    note özellikleri yani kalemi kullanırım diosan note.

    daha iyi malzeme dayanıklı telefon diosan sony.

    ama sony nin kamerasını hiç beğenmiyorum.

    lg g3 ün fyatı ise paralel de 1300 tl  ye kadar düştü onu ayırmak lazım.

    tüm cihazları kullandım merak ettiğin bişi varsa sor hacı.

    bu arada sony nin 6 ayda bi amiral gemisi çıkardıgını düşünürsek değeri daha düşük.

    Madem hepsini kullandın bana hangisinin ŞARJININ su gibi akıp gittigini , Hangısının DAYANDIGINI söyle hocam :D


    http://www.tahribat.com/Forum-10-Komisyon-Orani-Ile-Paypal-Hesaplariniz-Bozulur-200027
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    obie bunu yazdı

    Hocam zenfone2.Hiç düşünme.

    haziran ayından evvel gelmez o. 


    Bazı mesajlarım ve konularım asırlar önce, çok uzak gezegenlerden birinde tümüyle şuursuz bir halde yazılmış olabilir. O yüzden 2 dünya yılından fazla zaman geçtiği kesin olup; yazılanların güncelliğini yitirmesi olasılıklar dahilindedir. Bugün gelip "bunu sen mi yazdın" diye sorarsanız inkar etme, kznm yzmş deme, eğer çok ergence bir şeyse kalp kırıp, incitme hakkına sahip olduğumu açıkça ve utanmadan beyan ederim. Saygılarımla.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    martta htc m9 gelecek, tasarim olarakta sizan gorseller deli olacagini gosteriyo. Bekle derim.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    martta htc m9 gelecek, tasarim olarakta sizan gorseller deli olacagini gosteriyo. Bekle derim.

    Arastiralim ;-)


    http://www.tahribat.com/Forum-10-Komisyon-Orani-Ile-Paypal-Hesaplariniz-Bozulur-200027
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snoktabnokta
    snoktabnokta's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2014
    Erkek

    Bende sony z2 kullanıcısıyım ve ilk sony deneyimim bu modelle oldu benim de.bataryası kesinlikle piyasanın en iyilerinden.kullanım olarak da alıştım telefona.hızlı gayet stabil çalışıyor.tek derdim sarj bölmesinin kapaklı oluşu, fakat harici bir dock şarjla bu da sorun olmaktan çıkıyor..tavsiye olarak eğer çok acelen yoksa htc one m9 u bir gör derim bende beklenti baya yüksek o cihazdan da.

    snoktabnokta tarafından 02/Şub/15 10:37 tarihinde düzenlenmiştir

    s.b.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CoxupeR
    CoxupeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2003
    Erkek

    Note 2, Note 3 kullandım, 

    Note 3 yere düştü ekran değişimi gerekliydi verdim telciye LG G3 aldım.

    Note 3 ekran parlaklığı olarak çok iyi ama bence touchwiz den kaybediyor.

    LG G3ün bataryası sanki Note 3 den biraz daha uzun gidiyor tecrübeme göre (ekran parlaklığından muhtemelen)

    Note 3 iyiydi severek kullandım, Note 4 muhtemelen daha iyidir.

    Teknik kısıma çok takılmıyosan git hocam elleye elleye al hangisi hoşuna giderse :) 

    Edit : LGnin ikikere dokunca ekran açma özelliği beni benden aldı :)

    CoxupeR tarafından 02/Şub/15 10:39 tarihinde düzenlenmiştir

    laugh alone and the world thinks your an idiot
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    Suan hiçbiri g2 den çok çok iyi değil.  O yüzden yazı  bekle yeni modeller çıkacak alırsın o zaman :)  g2 lollipop da gelecek bakarsın onuda denersin kasma kendini :) 


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    g3 32 gb kullanıyorum,telefonun şarjı bana iki gün yetiyor arada wirelessten internete giriyorum,oyun oynuyorum ama kutu oyunu gibi basit oyunlar ağır oyun sevmem zaten,neyse bol mesajlaşıp nadir konuşurum bana böyle iki gün götürüyor.Ama ne kadar çok kullanırsan kullan 1 gün kesin götürür.Bataryası değişiyor bu bence güzel.

    Sevmediğim yani mikrofon çok sikik konuşurken sesini yükseltmen gerekiyor net gitmiyor sesin.Lollipop 5.0 güncellemesinden sonra telefon daha stabil çalışıyor hiç donma takılma olmadı ama...Burası önemli,telefonun çekim gücü acayip azaldı yarın askere gitmesem servise verirdim o kadar rahatsız edici bir şekilde azaldı.Wireless iyi hoş ama arada salak salak hatalar vermeye başladı.Bu arada telefon rootsuz.

    Sonuç bence g3 alma amk,samsung gio vardı o donuyordu kapanıyordu ama en azından bir telefon olarak mikrofonu güzeldi sesim gayet güzel gidiyordu karşıya.Sikiyim lg g3'ü.

    Lg g2'den sakın g3'e geçme bir dünya yazı var beklediğini g3'te bulamazsın.Özellik olarak bir farkı yok gibi ekran 2k o da zaten bataryayı sikiyor sadece ve emin ol aradaki farkı anlayamazsın.Ayrıca ısınıyor telefon buda hemen yavaşlatıyor telefonu ve takılmalar oluyor.


    _ICEMAN_
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    kesinlikle note 4


    www.sanallezzet.com Break Dance Bboy MaxeL
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    NOTE 4 veya Xperia z3 arasında karar kılmalısın.

    note özellikleri yani kalemi kullanırım diosan note.

    daha iyi malzeme dayanıklı telefon diosan sony.

    ama sony nin kamerasını hiç beğenmiyorum.

    lg g3 ün fyatı ise paralel de 1300 tl  ye kadar düştü onu ayırmak lazım.

    tüm cihazları kullandım merak ettiğin bişi varsa sor hacı.

    bu arada sony nin 6 ayda bi amiral gemisi çıkardıgını düşünürsek değeri daha düşük.

    Madem hepsini kullandın bana hangisinin ŞARJININ su gibi akıp gittigini , Hangısının DAYANDIGINI söyle hocam :D

    hoca hepsi 3 bin mah üstü kapasiteye sahip pili var. ekran çözünürlüğüne bakarsak note 4 ün daha çabuk bitmesi gerekiyor ama olay o degil , kullanım ile alakalı.

    kullandıgın program , touchsiz sony nin arayüzünden daha iyi fakat daha çok kastırıyor.

    note 4 deki hızlı şarj belki senin batarya sıkıntını çözebilir. note 4 al.


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
Toplam Hit: 2457 Toplam Mesaj: 27