Samsung Telefonunuzu Hızlandırın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Hocam bir şeyi silmiyorsun uygulamayı çalışmasını engelleyecek şekilde donduruyor bu uygulama. Silmek için rootlaman gerek cihazı. Sen sağ üstteki üç noktadan disable all bloatware de yeterli.

    Disable edilemeyen programları etmiyordur herhalde Root yoksa? 

    Ediyor hocam. Zaten programın amacı o. Disable edilebilenleri yapabilseydi sadece programa ne gerek vardı ki ?


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Program 1.41.mb mi hocam ?


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Kurdum, dediğin gibi de yaptım. Ana ekrandan çift saati, e-maili, ve şu an yerinde ne olduğunu unuttuğum bir şeyler kaldırdı. Programı kaldırdıktan sonra da eski haline dönmedi. Şu an eski haline döndürmeye çalışıyorum.  Kuracaklar ona göre kursun yani :) 


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    Efendi bunu yazdı

    Kurdum, dediğin gibi de yaptım. Ana ekrandan çift saati, e-maili, ve şu an yerinde ne olduğunu unuttuğum bir şeyler kaldırdı. Programı kaldırdıktan sonra da eski haline dönmedi. Şu an eski haline döndürmeye çalışıyorum.  Kuracaklar ona göre kursun yani :) 

    Abooo. Telefondan da kalkmıyor. 


    Ya nasip.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Efendi bunu yazdı

    Kurdum, dediğin gibi de yaptım. Ana ekrandan çift saati, e-maili, ve şu an yerinde ne olduğunu unuttuğum bir şeyler kaldırdı. Programı kaldırdıktan sonra da eski haline dönmedi. Şu an eski haline döndürmeye çalışıyorum.  Kuracaklar ona göre kursun yani :) 

    Programın uygulamalar kısmında e-posta uygulamasını bulup yanındaki tiki kaldır hocam bu kadar basit. 


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Efendi bunu yazdı

    Kurdum, dediğin gibi de yaptım. Ana ekrandan çift saati, e-maili, ve şu an yerinde ne olduğunu unuttuğum bir şeyler kaldırdı. Programı kaldırdıktan sonra da eski haline dönmedi. Şu an eski haline döndürmeye çalışıyorum.  Kuracaklar ona göre kursun yani :) 

    Programın uygulamalar kısmında e-posta uygulamasını bulup yanındaki tiki kaldır hocam bu kadar basit. 

    Dediğin gibi yapınca da ana ekrana geri gelmiyor kaldırılanlar. Allah'tan programların bulunduğu uygulamalar bölümünde her şey yerli yerinde. Ordan tekrar taşıdım. Ayrıca dondurduğu birçok şey kullandığım şeylerdi. Kısacası bana hitap etmedi. Ama çoğu kişinin işine yarayacaktır elbet. 

    @rui ben onu programın kendisinden kaldırabildim. Uygulama yöneticisinde kaldır deaktiv görünüyordu çünkü. 


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jocus
    jocus's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2016
    Erkek

    Telefona kuramadım Kur butonuna tıklanmıyor. Aktif değil. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    jocus bunu yazdı

    Telefona kuramadım Kur butonuna tıklanmıyor. Aktif değil. 

    Gece modu için yazılım kullanıyorsan kapat hocam


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    eski cihazlara too old veriyor ya, ace 2 de çalışırmı acaba.


    -Antalya / Kaş / Kalkan Kiralık Tatil Villaları - Beni aramadan tatilinizi planlamayın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Programda soru işareti olan yeri okumadan kafama göre kapadım, telefon kilitlendi. Reset atıp programı açıp eski haline getirdim. Yeniden reset attım düzeldi. Ondan sonra sadece pembeleri ve ne olduğunu bildiğim saçma şeyleri kapadım, sorun yok.


    Errare Humanum Est
Toplam Hit: 4160 Toplam Mesaj: 34
samsung