folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Samsun"Un Nesi Meşhur !!!!



Samsun"Un Nesi Meşhur !!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thenumb
    thenumb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    Samsunlu müridler bi söyleyin samsunlu arkadaşlar var 2 3 tane soruyom bilmiyoz diyolar bilen varsa bir söylesinnn lütfen :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    sagopa kajmeri ve derindarbesi meşhur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thenumb
    thenumb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    agaa yenir içilir ya da sembol bişiyi camisi mi neyi o manada yaww :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    :))) fuarını duydum ben
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thenumb
    thenumb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    yawww samsunun bağarından kopmuş biri yok mu cran_s fuar olamaz gibi yawww izmir fuarı bence ondan daha meşhur ....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    samsun un sigarası var abi.kısa samsun falan :D :)-(:

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    o saman 19 mayıs ve 19 mayıs stadyumu :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    devam devam sunun surasinda kac vilayet kaldiki Turkiyedeki butun iller icin konu acmak icin

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Mesaj EmotioN tarafından 28 Haziran 2006 (Çarşamba) tarihinde yazıldı.
    Profil | Alıntı yap | Özel Mesaj
    EmotioN


    6/28/2006 9:17:00 PM
    Kızların Meşhur Olduğu Yerden İ-z-M-i-R



    samsun un sigarası var abi.kısa samsun falan :D :)-(:

    puahahaha:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Samsun 216

    bi de Atatürk çıktı. bu ikisi.

    Hoop.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enqaz
    enqaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    çoruma sınırı var daha ne olsun.
    en meşhur özelliği bu yaw.

    Türbana hayır. Yaşasın AYYAŞİZM. Yaşasın ZİNAİZM
Toplam Hit: 11072 Toplam Mesaj: 31