Sanal Öpücük))

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Yani yakında gerçekten insanlar biraraya gelmeden neler yaşayacaklar… Bu sanallik nereye kadar:)

    Aşkım diyelim ki uzak yerlerdeyiz ve beni öpmek istiyorsun ama gerçekten öpmek, hissetmek ve hissettirmek …(ay biraz ayıp gibi oldu ama değil ya öpmek güzel ve masum birşeydir sevgili okur:)))

    Kissphone alıyorsun vee hiç yoktan hissediyorsun ve hissettiriyorsun bu öpücüğü aşkım.kissphone

    Fransız tasarımcı Georges Koussoros’un tasarladığı “Kiss Phone” yepyeni bir teknolojiyi hayatımıza sokuyor. Bu oyuncak gibi sensörlü  telefonla öpücüğün basıncını, hızını, ısısını ve gücünü ölçüp, arayan kişiye iletebiliyorsun. Wow 

     

    http://www.haber24.com/En-Cok-Okunan-Haber/1-181997/Alem-sanal-opucuk-gercek.html

     

    buda baska bir haber.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    yakında telefonlu vibratör çıkarsa hiç şaşırmam:)

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    telefonlar dinleniyor bundanda iki dudak arasına girmesinler ?


    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    sapık mıyım lan ben a.q ,

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Bunu yapan da kendini mucit sanıyordur amk. 


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q3zqin
    q3zqin's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2010
    Erkek

    bree neler görcegiz daha :)


    * Bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik .. Hayatla erken seviştik üstümüze kaldı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    püff duygusal aşk kelebeklerine gün doğdu şimdi, yolda falan bi yerde görürüz artık ıyyy

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    bi ara kokulu mailler göndermek-okumak için cihaz üretilmişti , tutmadı ..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    biz yapsak telefonda delik açardık :W

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    oha yaw, görende deli sanar, telefonla öpüşüyon :|

Toplam Hit: 1608 Toplam Mesaj: 13