folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Sanalpazar Açık İndirme Teklifi.. İphone 5 Ödüllü.



Sanalpazar Açık İndirme Teklifi.. İphone 5 Ödüllü.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek

    şimdi ben 0.000000000000000001 verirsem nolcak ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Allaşkına üye olup bi teklif vermek bütün olay budur :)

    Ha dersen ki TC kimlik telefon no vs vermem;

    Görecelidir..


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    niRvana_GG bunu yazdı

    şimdi ben 0.000000000000000001 verirsem nolcak ?

    verebilirsen çok fazla şey olabilir :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Yahu en yüksek değil. En düşük teklif kazanıyor :)))

    hayır bir  kişinin vediği teklifi diğeri vermezse o kazanıyor

    1 lrayı 1 kişi verirse 1 liraya onun olur öyle yani

    Ben uzun süredir SanalPazar üyesiyim. Alper abinin dediği gibi sistem. Ki SanalPazar Gold kuruluşu bir firma sağlamdır. 

    Verdiğin teklifi kimse vermemiş ise sen kazanırsın. Atıyorum 12 TL dedin ve senden başka diyen olmadı 12 TL'yi 1500 TL teklif verende olsa telefon sende. 


    www.kadirozdemir.net @kadirozdemirnet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    önceki kazananlara bakın fiyatlar bin liraları bulmuş :d

    http://www.sanalpazar.com/sp_bidunique.php#onceki


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    niRvana_GG bunu yazdı

    şimdi ben 0.000000000000000001 verirsem nolcak ?

    verebilirsen çok fazla şey olabilir :D

    çek yazarım hocam banka düşünsün :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ben anlamadım 1 lira vereyim cekileyim kenara o zaman tutarsa tutar

    osckar schindler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı
    ben anlamadım 1 lira vereyim cekileyim kenara o zaman tutarsa tutar

    Aynen öyle..


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Abi siz neyin kafasını yaşıyorsunuz.Ben aylardır açık artırmaya katılıyorum.Toplamda 27 üyeliğim var.

    Misal iphone 4s açık artırması için 27 üyelik ile

    1230-1235-1240-........-1300 e kadar teklife katılıyorum ama çıkmıyor.

    Olay biraz da şans işi fakat tek amaç üye çekmek.
    Geçen 4s kazanan adamın profiline baktım açık artırmadan 2 gün önce açılmış üyelik.Adam acık artırma için üyelik açmış kazanmış.

    4s açık artırmasına 1800tl veren adamlar da var.

    Amaç en düşük ve benzersiz teklifi vermek.

    Sen gidersin 180tl dersin sana cıkar belli olmaz demek isterdim ama mümkün değil.Bir fiyat aralıgına kadar tahminimce sistem otomatik  teklif veriyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SDANACI
    SDANACI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam iyi de ben de az önce 373 TL vermiştim noolcek şimdi? sen siliversen bi zahmet?


    All is well !
Toplam Hit: 2020 Toplam Mesaj: 28