folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sarf Malzemesi Alıcam Yardım !!!



Sarf Malzemesi Alıcam Yardım !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek

    Arkadaşlar Herkeze Öncelikle Saygılar .

    Arkadaşlar Bir Dükkanım Var .Bilgisayar Sarf Malzemeleri satışı 2.el ve teknik servis olarak kullanıyorum. hep derler istanbulda ucuz malzeme war git oradan al çok malzeme alırsın vs. 

    alıcagım ürünler klavye mouse , 1+1 speaker , mousepad, vga kablo , power kablo vs ve sayamadıgım bir sürrü ufak tefek dükkanı doldurmak için malzeme almak istiyorum istanbulda warmı böyle tanıdıgınız yada kardeşim git burdan al dediginiz bir yer ?

     

    Şimdiden yardımcı olacka arkdaşlarıma tşk ederim saygılar. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    benim bildiğim eminönünde doğubank var orada bulabilirsin bi çok elektronik eşyası

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek

    Tşk Ederim Dostum Heryeri Not ALıyorum Heryeri gezicem :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hacı benim dayıoğlu dükkanı kapattı. Elinde kaldı galiba biraz malzeme. istersen uygun fiyata anlaşırsınız diye tahmin ediyorum.


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek
    sanane bunu yazdı

    hacı benim dayıoğlu dükkanı kapattı. Elinde kaldı galiba biraz malzeme. istersen uygun fiyata anlaşırsınız diye tahmin ediyorum.

    Hacı Elinde Ne War Ne yok bi konus bi fiyat belirliyelim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    koyuncudan pentadan veya arenadan ucuza mal alabilemesi için yüksek meblalarda ürün alması gerekir benim 2 sene öncesine kadar arenada bayiliğim vardı ama iskontom yoktu piyasaya göre çok yüksekti fiyatları çünkü ben çok az ürün alıyordum arenadan. şimdi kadıköye veya mecdiyeköyede git diyemeyeceğim çünkü sağlam bi tanıdığın olmadan ucuza mal alamazsın ucuz diye gidersin sonra döndüğünde bi hesap yaparsın pekde ucuza mal olmamış olduğunu görürsün. o bölgelerde ticaret yapan piyasayı bilen oradaki firmalarda çalışan tanıdıkları olan  birisiyle gidersen senin için iyi olur.

    hiç unutmam ilk mecdiyeköye gittiğimde ismini vermeyeyim bi firma hemde aynı köylü çıkmıştık köylü ayağına güzel bi kazık yemiştim :D


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek
    oliWeR bunu yazdı

    koyuncudan pentadan veya arenadan ucuza mal alabilemesi için yüksek meblalarda ürün alması gerekir benim 2 sene öncesine kadar arenada bayiliğim vardı ama iskontom yoktu piyasaya göre çok yüksekti fiyatları çünkü ben çok az ürün alıyordum arenadan. şimdi kadıköye veya mecdiyeköyede git diyemeyeceğim çünkü sağlam bi tanıdığın olmadan ucuza mal alamazsın ucuz diye gidersin sonra döndüğünde bi hesap yaparsın pekde ucuza mal olmamış olduğunu görürsün. o bölgelerde ticaret yapan piyasayı bilen oradaki firmalarda çalışan tanıdıkları olan  birisiyle gidersen senin için iyi olur.

    hiç unutmam ilk mecdiyeköye gittiğimde ismini vermeyeyim bi firma hemde aynı köylü çıkmıştık köylü ayağına güzel bi kazık yemiştim :D

    Yani Bir Tanıdıgın Yoksa İşin Zor Diyorsun yani Genede Çok Saol Müdür.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    pentadan almaya calis,

    olmazsa oksid den al mecidiyekoyd


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    bide mecidiyeköyü bi gez derim baştan aşagı bilgisayarcı dolu bazıları toptancılık yapıyr anlaşrsan sana ileride de mal gönderirler

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    KoSCaDo bunu yazdı
    sanane bunu yazdı

    hacı benim dayıoğlu dükkanı kapattı. Elinde kaldı galiba biraz malzeme. istersen uygun fiyata anlaşırsınız diye tahmin ediyorum.

    Hacı Elinde Ne War Ne yok bi konus bi fiyat belirliyelim.

    mouse, klavye, cat5 kablo, jack pensesi, rj45 jack,oyun direksiyonu, kablo ıvır zıvır varmış elinde. toptan alırsan piyasadan ucuza verir. yanına gittiğimde malzemelerin listesini çıkartıp resimde çekip gönderirim sana. fiyatınıda söyler uygun gelirse alırsın hocam. 


    Naber la?
Toplam Hit: 1064 Toplam Mesaj: 19