Satılık Bilgisayar Hediyeli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Parçaları kutularından tek tek çıkartmanın, çay & sigara içerek kasayı toplamanın keyfi yok böyle.

    Bu yüzden bi 200-300 TL daha inebilir fiyat bence :D


    Altan naptın oğlum :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    fiyat pahalı bu bir gerçek

    ikinci gerçtek tek satmak istersen ekran kartına talibim


    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek
    LJMLJT bunu yazdı
    oliWeR bunu yazdı
    LJMLJT bunu yazdı

    hoca surda hata yapiyorsun bak sen bu sistemi benden alırsan ben sana hediye ediyorum vatandan gidip alirsan o senden para ile aliyor aynı kapiya cıkıyor anladın mı ! :) 

    neyse sen çok fazla kızıyorsun daha birşey yazmayayayım

    ya haci nerden cıkarttın kızdığımı :) gayet keyifliyim su an kızma felanda yok bak simdi Vatan bilgisayar dan o sistemi topladın sen 1900 etti Vatan sana bu sistemi benden aldın gel sana bi de lcd ekran la ses sistemi verelim demiyor ama bu sistemi benden alırsan ben sana bi lcd ekran birde ses sistemi veriyorum Yani kar a geciyorsun 

    Nerden baksan su an bu monitör 200 tl 

    Ses sistemi de 150 tl desen 350 tL bu devirde Kim kime 350 tl havan hediye olarak veriyor ki ben bunu anlatmaya calısıyorum ben bunları hediye olarak almadım 2010 da aldım pc gidince de kullanmayacağım onun için alan arkadasa hediye etmek istedim o kadar yoksa dursun kullanırım bi zararı yok yani bana 

    bu arada kırdıysam seni k.bakma fark etmemişimdir. afedersin 

    yok est. ben kırılmadım

    ama şunu diyeyim 1900 e sıfır kasa ve dediğin gibi 350 da diğer parçalarrsa eğer yani 2250 liraya sıfır 2 yıl garantili ve muhtemelen kredi kartına vade farksız 12 taksit varken senin bilgisayara 2000 lira kimse vermez anlatmak istediğim de bu veya sen bu ilanı açarken monitörü felan ekleseydin ve 2500 lira ben bunu 2000 liraya satıyorum deseydin bu kadar yazmazdım


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    fatX bunu yazdı

    Parçaları kutularından tek tek çıkartmanın, çay & sigara içerek kasayı toplamanın keyfi yok böyle.

    Bu yüzden bi 200-300 TL daha inebilir fiyat bence :D

    onun tadi baska :) ilk pc yi 2006 da topladım bunu alınca ekartte ettim onu :) 


    Angaralıyız Laa....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    oliWeR bunu yazdı
    LJMLJT bunu yazdı
    oliWeR bunu yazdı
    LJMLJT bunu yazdı

    hoca surda hata yapiyorsun bak sen bu sistemi benden alırsan ben sana hediye ediyorum vatandan gidip alirsan o senden para ile aliyor aynı kapiya cıkıyor anladın mı ! :) 

    neyse sen çok fazla kızıyorsun daha birşey yazmayayayım

    ya haci nerden cıkarttın kızdığımı :) gayet keyifliyim su an kızma felanda yok bak simdi Vatan bilgisayar dan o sistemi topladın sen 1900 etti Vatan sana bu sistemi benden aldın gel sana bi de lcd ekran la ses sistemi verelim demiyor ama bu sistemi benden alırsan ben sana bi lcd ekran birde ses sistemi veriyorum Yani kar a geciyorsun 

    Nerden baksan su an bu monitör 200 tl 

    Ses sistemi de 150 tl desen 350 tL bu devirde Kim kime 350 tl havan hediye olarak veriyor ki ben bunu anlatmaya calısıyorum ben bunları hediye olarak almadım 2010 da aldım pc gidince de kullanmayacağım onun için alan arkadasa hediye etmek istedim o kadar yoksa dursun kullanırım bi zararı yok yani bana 

    bu arada kırdıysam seni k.bakma fark etmemişimdir. afedersin 

    yok est. ben kırılmadım

    ama şunu diyeyim 1900 e sıfır kasa ve dediğin gibi 350 da diğer parçalarrsa eğer yani 2250 liraya sıfır 2 yıl garantili ve muhtemelen kredi kartına vade farksız 12 taksit varken senin bilgisayara 2000 lira kimse vermez anlatmak istediğim de bu veya sen bu ilanı açarken monitörü felan ekleseydin ve 2500 lira ben bunu 2000 liraya satıyorum deseydin bu kadar yazmazdım

    bende öyle yaptım zati monitörü felan fiyat a eklemedim aslında haklısın :) ama sonucta içimizde art niyet yok 


    Angaralıyız Laa....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    Liquid bunu yazdı

    fiyat pahalı bu bir gerçek

    ikinci gerçtek tek satmak istersen ekran kartına talibim

    yok hoca komple sistem olarak vereceğim 

    Söyle yapalım ciddi almak isteyen alıcı varsa Herkez ederini yazsın ... Ortada bulusalım Madem satıs olacak 

    LJMLJT tarafından 29/Oca/13 22:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Angaralıyız Laa....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    200 TL veriyorum gittigidiyordan satışı yaparız komısyonu ben öderım 12 taksıtle satışı yaparız.

     

    Anlaştık tel no gönder görüşelim.

     

    100'e gitmesin yazık :)


    Yakında Güncelenecektır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    LJMLJT bunu yazdı

    hoca surda hata yapiyorsun bak sen bu sistemi benden alırsan ben sana hediye ediyorum vatandan gidip alirsan o senden para ile aliyor aynı kapiya cıkıyor anladın mı ! :) 

    hocam bana da kızma da asıl hatayı sen hediye kısmında yapıyorsun zaten:) bak vatanda bu sistemi toplasak hediyelerle birlikte 2600 fln ediyor.E bir de %25 indirim var hoop 1900tl fln ediyor.Hatta bikaç parça olmadığı için üst model seçtim:)

    sonuç olarak vatandan %25le sıfırı 2.elden daha ucuza gelmiş oluyor.Ee böyle olunca da müridin müride siki kalkmaz feksefesi ortaya çıkıyor. yoksa kimse balta olma isteklisi değildir. :)

    xxspiderxx tarafından 30/Oca/13 00:04 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    250 TL vereyim bende :)


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    sistem 2.000 TL ye satılmıstır. yarın kargolanıcaktır. modlar konuyu silebilir. tşkler ilgi gösteren yorum yapan herkeze  


    Angaralıyız Laa....
Toplam Hit: 3501 Toplam Mesaj: 46