Satılık İphone 4S 16Gb

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Satılık tertemiz iPhone 4s. En alttaki resimdeki üç case ile birlikte verilecektir. Özellikle ortadaki Rokform case 80 küsür liraya alındı.

    İki gün içinde dışarıya da açıcam ilan. Fiyat 700 liret beyler. Üçünü beşini konuşuruz.

    xwXdRN7.jpg%20%283120×4160%29

    BWTdKiZ.jpg%20%283120×4160%29

    bgZDqd0.jpg%20%284160×3120%29


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    takas düşünür müsün ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Yok abi ya üstüne para koyup G3 düşünüyorum eyvallah.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IamFree
    IamFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Şubat/2013
    Erkek

    Hocam başlıkta 4s yazıyor.Konu içeriğinde iphone 4 demişsiniz. Fiyat olarak 700 lira deyince 4s oluyor. 


    Farkı,farklı olan yaratır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    benim disco gitti şimdi e 250 kullanıyorum kamerası bile çalışmıyor.

    değerini bilin cihazlarınızın :( hayırlı satışlar diyelim.


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    IamFree bunu yazdı

    Hocam başlıkta 4s yazıyor.Konu içeriğinde iphone 4 demişsiniz. Fiyat olarak 700 lira deyince 4s oluyor. 

    Pardon hocam 4s olacak düzelttim. 


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    ios'a kıl kapıyorum amk. ama fiyatı iyiymiş hayırlı satışlar hocu


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    belge falan bişeyi var mı hocam evrak olarak bişey dememişsinde?


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Hocam ne gibi bir belge? Cihaz yurtdişindan alındı kaydettirildi. Hatta tam şu vergi yatırıma işi çıkmıştı bizi vurdu ake :(


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Adsense param yatacak ayın 20'si civarı o zamana kadar takip... 


    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    hocam vuruğı kırığı var mı ? almayı düşünüyorum. kart limitini düzetince alacam. pm pls.


    Kullu nefsin zaikatul mevti summe ileyna turceun ANKEBUT 57
Toplam Hit: 2257 Toplam Mesaj: 37