Satılık Kasa

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    git dalganı başkasıyla gec kadiköy gider 680 milyona  bu kasadan 3 tane toplarım .d haha hic gülecegim yoktu

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Bilader sen bi pc 2. el pazarını araştır önce..elindeki alet sıfır olsa bukadar etmez biraz toparlan.Ekran kartın bile yokken bu parayı istemen siz aptalsınız yersiniz demektir.Burda yemez...sen onu 150 tl ye sat öp başına koy. 


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    hangi salak buna o parayı verir :D


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    kabadayi09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kasa 680 tl ediyorsa benim p4 3.06 500 eder herhalde ben de satıyom ulen ...:)


    -----------------------------

     

     

    :))) aynene bendede var bi tane p4 satiim 500 verirler nede olsa dolarda arttı :)))


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    HOCA benim kasayı 680 ne sana satayım ekran kartı ses kartı tv kartı + samsung monitörüde vereyim yanında  ramler 3 gb özel titanum kaplamalı al götür :D


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    Victoria bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar elimde 2 adet kasa var.Birini satıp dizüstü bilgisayar alacam.

    Özellikleri:

    Anakart:ASUS P5KPL-AM SE Intel G31 DDR2 1333FSB VGA Anakart 775 soket

    Ram:kingston 3gb DDR2 ram

    Harddisk:500gb seagate 7200 rpm 16mb cache

    İşlemci:    Intel® Core™2 Duo  E6300   Mhz. 1600 2mb cache

    Dvd:Lg

    Ekram kartım yok

    Fiyatı680 tl


    -----------------------------
    dikkat edin müridler core 2 dou 2 mb cache :))) millet uzaya cıktı sen dogan gorunumlu sahını bıze ıttırmeye calısıon yada ıttırebılecegını zannedıyon ekran kartı bılem yok daha :)) satmayı dusunursen 125 tl+kargo :) verim ben int cafeciyim benimde kar payım olması lazım :)

    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bütün yorumları okudum bi arkadaş cok güzel demiş 180 liramı ?    


    Hayat bitiyor be dostum idraki meali bu küçük akla gerekmez, zira bu terazi bu kadar sıkleti çekmez..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    500 versen dua et yani bol kazanclar


    Beleş wireless kahramanı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    680 i bana ver 19 inc lcd monitör 256 bit 1gb ekran kartını da yanında veriyim


    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    azrak bunu yazdı:
    -----------------------------

    ohaa malın kıymetliymiş baya.


    -----------------------------

    :D Adam tok satıcı belki :F 


Toplam Hit: 2113 Toplam Mesaj: 22