folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Satilik Türkiye Anlamayanlar İçin Resimli Anlatım ;)



Satilik Türkiye Anlamayanlar İçin Resimli Anlatım ;)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    pesimist bunu yazdı:
    -----------------------------
    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------

    özelleştirme,pazar ekonomisi,rekabet,liberizm,küreselleşme,kapitalizim...

    bu kavramları öğrenip gelmen dileğiyle...

                                                                  ...jannissary...


    -----------------------------
    Adam gayet güzel anlatmış olayı.Senin gibi arkadaşlar illa bu ülkeye tankla tüfekle girildiğinde sesini çıkartır o zmn zten geç olacak.kapitalizmden özelleştirme kavramlarından bahsetmişsin sen bu kavramları çok ii biliyosun ya bi ülkenin canlı paralarını taşıyan bankalarımızın %50 sinden fzlası yabancı nerde görülmüş böle bi özelleştirme kime ne kavramlarını öğretiyosun sen.bak gelişmiş ülkelere hiçbirinde bu oran bu kdr fazla değildir.biz çok zekiyiz ya özelleştir anasını satayım sonra vatandaşın gözünü boya para nerden geliyo bok yiyenin.............
    -----------------------------

    gayet güzel anlatmamışki,resimleri kopyalamış gitmiş,ayrıca gelişmiş dediğin ülkelerin, ticaret hacimlerine,bankalarına

    özellikle ve özellikle o ülkelerdeki büyük holding sahpilerinin,sevetlerine,bak gel sonra konuş... ihalelerde çok veren

    kazanır hala öğrenemedinizmi,yabancılar almasa keşke ama alıyor adamlar,sabancının koçun toplamı gelen şirketin

    yarısı etmiyor. kalkıp türk şirketleri,oluşumlarıda alamıyor doğal olarak... o büyük ülke dediğin yerlerde dünyanın

    sayılı zenginlerinden tutta,yok banka ihalelerine katılan,yok fabrika özelleştirmelerine katılan gibi farklı farklı büyük

    holdingler,şirketler var... sen bi yerin yarısını 10 yıllığna kiralamak için 100 lira değer biçiyorsun türkiyenin en büyük

    şirketinin tası,tarağı ediyor 100 lira.. e bu adam bunu nasıl alacak.. e türkler alsın yabancıya gitmesin diye değerinden

    aşağıya satlıması diye bir durumda söz konusu olmadğna göre,böyle olması gayet doğal olası bi durum..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    tranceport bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    tamam bi öküzlük yaptı belki daha fazla da.

    kimse SATILIK TÜRKİYE diyecek kadar güçlü değil .

    nOT : TÜPRAŞ ı iki kere yazmışsın :|
    --------------------------------------------
    arkadasım ne ukuzlugu lafı nerelere cekmeye calısıon.bu lafı ben solemedim ülkemizi nasıl peşkeş çekildini anlatmak istedim.bazıları anlatıos anlatıos anlamıolar ya resim koydum.zaten foruma bak Turkiye hakkında bole bişi demicemi anlarsın öle gaza gelip hiddetlenme hemen..
    bide pazar mazar bişşi ler solemeye calısmıs arkadasım ogren gel hesabı..turktelekomun gelirinin nekadar oldugunu ?
    nekadara satıldını,kime satıldını?acıklarsa sevinirim
    bide tuprası iki kere yasmısım kusara bakmayın onun yerine ırmakları kocaktım artık başka sefere
    -----------------------------
    Tahribat Forum
    Derin Konular
          Satilik Türkiye anlamayanlar için resimli anlatım ;)

    :|


    bu arada www.tahribat.com burası :|

    http://www.tahribat.com/members.asp?id=26122 buda senin profilin :|

    Atatürk ün sözünü tarikat-ül gadayıf ımıza mı lütfediyosun :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    pesimist bunu yazdı:
    -----------------------------
    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------

    özelleştirme,pazar ekonomisi,rekabet,liberizm,küreselleşme,kapitalizim...

    bu kavramları öğrenip gelmen dileğiyle...

                                                                  ...jannissary...


    -----------------------------
    Adam gayet güzel anlatmış olayı.Senin gibi arkadaşlar illa bu ülkeye tankla tüfekle girildiğinde sesini çıkartır o zmn zten geç olacak.kapitalizmden özelleştirme kavramlarından bahsetmişsin sen bu kavramları çok ii biliyosun ya bi ülkenin canlı paralarını taşıyan bankalarımızın %50 sinden fzlası yabancı nerde görülmüş böle bi özelleştirme kime ne kavramlarını öğretiyosun sen.bak gelişmiş ülkelere hiçbirinde bu oran bu kdr fazla değildir.biz çok zekiyiz ya özelleştir anasını satayım sonra vatandaşın gözünü boya para nerden geliyo bok yiyenin.............
    -----------------------------
    pesimist !adam güzel anlatmışta sen anlatamamışsın,

    hadi anlat bakalım tahribat senden öğrensin

    neden bu ülkenin bankalarının %50si yabancıların elinde? bilmiyorsan bilmiyorum de bir anlatan çıkar ,çıkmazsa ben anlatırım.


    -----------------------------
    Onu baştakilere soracan bunu yanlış bişi olduu açıkca ortada....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    aaa satılık olurmu özelleştirme bunlaR . amk tayyipikendinide satsa ne güsel olur :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    Sormama gerek yok gündemi politikayı ve siyaseti yeterince biliyorum.

    o satılan %50 bankalar bu ülkenin anasını aglattı valiz valiz paralar kaçırıldı ,ülke hortumlandı vatandaş yagmalandı.

    banka müdürleri bir hatıra krediler verdi krediler aldılar ve ödemesiz tabiki.

    yüktü yani devletin sırtına. bak çark gibi işleyen atatürkün bankasına iş bankasına bak sabancının bankası akbank a bak devletin bankasına bak ziraat e illere ha bunlar satıldıysa tamam e ama bunlar satılmamışki.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    burada yanlıs olan birsey yok. koru korune particilik yapmayı bırakın artık. hicbirsey bilmeden sacma sapan konusmayı bırakın. bugun dunyada banka sektorunde yabancı sermayeye acılan rakam %10-%11 arasıdır. bu dunyanın butun ulkelerinde ve ozellikle gelismekte olan ve gelismis ulkelerde boyledir. bizim ulkemizde bu rakam %55-%60 civarındadır. bugun Türkiyenin yunanistan toprakları uzerinde herhangi bir banka veya buyuk sirket alması yasaktır. satmıyorlar. biz ise hangi banka oldugunu unuttum yunanlılara sattık, adamlar 2yılda %150 kar etti. senin paranla yunanistandaki emekliler maas aldı. limanlar yunanistanın elinde. ulkenin en buyuk gelir kaynagı olan petkim tupras ve telekomu bedavaya verdik ve komple verdik. bakın efendiler dunyada telekomunikasyon sektorunde ulkeler hisselerinden en fazla %15 satarlar ve bu satıs yabancıya olmaz halka arz olur. biz ise telekomunikasyonun tamamını yabancıya verdik, elde birsey yok. yılda 4.6 milyar dolar civarında kar getiren bir telekom 2 senelik kar fiyatına satıldı. ulkenin elinde petrol yok. %99 dısa bagımlı hale geldik bu satıslardan sonra. bugun dunya geneline baktıgımızda dunyada en fazla borclanan ulkeler sıralamasında bir numarada Turkiye var. %16 ile borclanıyor ve nekadar acıdırki ikinci sıradaki pakistan sadece %6 ile borclanıyor. tamamen dısa bagımlı ve gelen giden hesabını yapamadıgından ve bu acıgı kapatamadıgından oturu aylık istikrarı memleketteki herseyi satarak yapıyor. bu memleketin kaynakları ve sektorlerdeki sirketleri sınırsız degil. elde satacak birsey kalmadıgında ne yapacagız? hicbirsey yapamayacagız tabiki ulke darma dagın olacak. aylık ekonomik hesap yapan ve bu sekilde satıs yapan bir zihniyet olamaz. ırmakların satısı meseleside budur. ırmak satısı deyip gectiler ama neden size soyledilermi hic. tabiki hayır ayakta uyusun halk anasını satim. 25.6 milyar dolar ticaret acıgının ertesi gun ırmak satısı kararı alındı. tabi kimsenin ekonomiden anladıgı yok nede olsa. 450 milyar dolar borc var 50milyar dolara yaklasan cari acık ve 40kusur ticari acık var. ve bu ulke hala dunyada borclanan ulke konumunda birinci sırada. hala faize calısıyoruz. daha borc odemeye bile baslayamadık okadar buyukki rakam daha faizini odemeye calısmakla mesguluz. hersey ortada ama kimse anlamıyor, bilmiyor. bu rakamlar bu ulke icin cok buyuk ve duzeltilmesi imkansız. bunu duzeltmenin tek imkanı bu borcları kabul etmemek ve odemeyi reddetmek. bunuda yapmamız imkansız olduguna gore bu ulke bitmistir. giden para gelen paradan fazlaysa ve bu farkı sagı solu satarak kapamaya calısıyorsan eldekiler bitince bu ulkede bitti demektir. pamuk ipliginin uzerinde duruyoruz ve bu kopacak bunun cagresi yok. keske hersey sizin dusundugunuz kadar basit olsaydı. ozel sektoru ogrende gel demeden once oturup kendiniz ogrenin. sizin duslediginiz gibi bir dunya yok
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Çoğu resmi kurum çalışanlarının nasıl çelaıştığı belli kimse elini kıpırdatmadan maaş alıyor ayrıca sümerbank demişsin ben sümerbankın kapnadığını 7 8 senedir  tam hatırlamıyorum ama biliyorum diğer banka satışlarına bir yorum getiremem.Amma satılan kurumlar 30 yıl 20 yıl sonra dahada geliştirilmek şartıyla ve geri iadeyle şartıyla kiralandılar (satıldılar) diye biliyorum.Onun haricinde Bu ülkenin kurumlarının satıldığına zaten ben inana bir kişiyim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    dkn kardeşim seninle burda mutabıkız satılan kurumlar şimdi yunanlılar falan %150 kar etti doğru.

    benim anlatmaya çalıştıgımsa bu şirketler devletteyken zarar veriyordu kimse siklemiyordu işi adam 100 metrelik yere bile arabayla gidiyordu. eve bile arabayla gidiyordu.bak şimdi bizim apartmanda bir devlet memuru var ve eve hemen hemen 2 günde bir devletin arabasıyla geliyor pazara alışverişe gidiyor şikayet edecegım a.q.

    kısacası biz zarar ediyorduk onlara verdik onlar %250 kar ettiler ve gerikalan yüz ü ise vergi olarak verdiler anlıyormusun örneği?bizde en azından %100 lük bir kara ulaştık.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dkn kardeşim seninle burda mutabıkız satılan kurumlar şimdi yunanlılar falan %150 kar etti doğru.

    benim anlatmaya çalıştıgımsa bu şirketler devletteyken zarar veriyordu kimse siklemiyordu işi adam 100 metrelik yere bile arabayla gidiyordu. eve bile arabayla gidiyordu.bak şimdi bizim apartmanda bir devlet memuru var ve eve hemen hemen 2 günde bir devletin arabasıyla geliyor pazara alışverişe gidiyor şikayet edecegım a.q.

    kısacası biz zarar ediyorduk onlara verdik onlar %250 kar ettiler ve gerikalan yüz ü ise vergi olarak verdiler anlıyormusun örneği?bizde en azından %100 lük bir kara ulaştık.


    -----------------------------

    budur.

     

    şimdi hadise bilgisayarın başında döndüğü gibi dönmüyor. Çoğu arkadaşım aklı bir karış havada gezip tozarken

    biz ekmek derdiyle piyasanın içinde fink atıyorduk.

    devlet memuru adamın ne iş yaptığını ben bilmiyorum kardeşim. Yani bir kurumda 15 kişi çalışıyorsa 

    2 kişi mutlaka aldığı paranın hakkını veriyordur.

    Birisi çaycı diğeri aşçı. 

    Bizim mahalleyede siyah plakalı bir arabayla karısını kızını doldurup getirip götüren bir herif var bir gün yakasına yapışacam ya..

     

    Bakın bir örnek verdim anlaşılmadı. Bir tane daha vereyim.

    Amerikada 2 türlü suç vardır. 

    1. Yalan söylemek

    2. Vergi kaçırmak.

    Bütün kanun nizamları bu iki temel üzerine dayanır.

    Amerika devlet kurumu olarak hiç bir şey çalıştırmaz neredeyse.

    Vergi kurumu, emniyet-güvenlik hadiseleri tamam. Gerisi özel sektör elindedir. Şimdi işin ucunu kaçırdılar oldu olacak askerliğide özelleştirelim havasında blackwater, colt ve adı aklıma gelmeyen bir dolu güvenlik firmasıyla askeri antlaşmalar yapıyorlar. Iraka şuraya buraya özelleştirilmiş asker yolluyorlar.

    Amerika neden fırsatlar ülkesidir sanıyorsunuz? Teşebbüslerin önü açıktır. Kim daha iyi hizmet verirse o kazanır.

    Herşeyi devletleştiren komünist bir yapıya sahip olmak hayır getirmedi hiç bir devlete. Çünkü bir saatten sonra

    devlet malı deniz mantalitesi alır yürür. 

    Şimdi yukarıdaki haritalar bir kısmı doğru bir kısmı da yanlıştır yalandır.

    Sümerbank kalmadı, şeker en azından 2 tanesi türklerin hemde çiftçilerin kendi elinde. Diğerleri ile ilgilenmediğim için bilgim yok.

    Sen ver yabancı türk farketmez kim fazla para verdi özelleştir. 

    Ama vergiyi al. Daha kazançlı. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    ayrıca ekleyeylim;

    haritalara bakmadğm için dikkat etmedim ama yozgat şeker fabrikasıda israillierin elinde görünüyor... palavra....

    yozgat şeker fabrikası hala devletin elinde.. yeni özelleştirme kapsamına alındı ve büyük ihtimal kayserili bir şirket

    alacakmış.. nerdenmi biliyorum eniştem çalışıyor,hatta yarın tayin için il listesi verilecek.özel şirkette çalışmak istemeyenler

    devlet kurumlarına geçecek... birileri uydurmuş bu haritayı bi yerlerinden. o bişi değilde bide inananlar varya ona yanıom=)

Toplam Hit: 4235 Toplam Mesaj: 44