folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satılık Ve Hibe Olacak Birkaç Bilgisayar Parçası(İşlemci,Ram,Ekran Kartı,Monitör Vb)



Satılık Ve Hibe Olacak Birkaç Bilgisayar Parçası(İşlemci,Ram,Ekran Kartı,Monitör Vb)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı

    hocam usb mousun varsa talibim dicektim ki kargo masrafı zaten mouse a denk geliyo

    ibretlik tespit :))))))


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hocam islemcilere talibim ben  koleksiyon yapicam bende de bi mmx islemci var  bir de power suppy kaclik hocam ?


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    boş kasaya da ben talip olabilirim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı

    hocam islemcilere talibim ben  koleksiyon yapicam bende de bi mmx islemci var  bir de power suppy kaclik hocam ?

    everpower 300  w

    wincase 280 w

    edit :R 2 tane psu veriyormus.. :R

     

    Amd-x tarafından 15/Haz/13 16:02 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erngnctrk
    erngnctrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2012
    Erkek

    bende de bozuk samsung r560 laptop var.

    hard disk dışında tamamını isteyene yollarım.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    erngnctrk bunu yazdı

    bende de bozuk samsung r560 laptop var.

    hard disk dışında tamamını isteyene yollarım.

    pm

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    erngnctrk bunu yazdı

    bende de bozuk samsung r560 laptop var.

    hard disk dışında tamamını isteyene yollarım.

    mümkünse talibim.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı

    hocam usb mousun varsa talibim dicektim ki kargo masrafı zaten mouse a denk geliyo

    Var hocam da iş görmezler sanırım ve tespitin üzere bende bişey demiyorum:D

    SyspioniC bunu yazdı

    hocam islemcilere talibim ben  koleksiyon yapicam bende de bi mmx islemci var  bir de power suppy kaclik hocam ?

     

    Hocam işlemcilerden p3 ü anahtarlık yapmaya karar verdim :D :D p4 ü de biriki arkadaş yazmışlar senden önce pm olarak onlardan birine göndericem sanırım. haber ederim yine de. Power lar hakkında bilgiler orda fotoğrafta mevcut aslında da arkadaş belirtmiş:)power istiyosan pmle adres telefon falan  yollarım:)

    CooLSTuFF bunu yazdı

    boş kasaya da ben talip olabilirim.

    Hocam bir p3 var bir de p4 gel ist/küçükçekmece/cennet mah. elden vereyim:D yada karşı ödemeli kargo edeyim tabi yerse :D :D 

     

     

     

     

    erick tarafından 15/Haz/13 23:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir var,Bir yok..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    p4 işlemciye ne istiyon hacı evde bi tane eski kasa yatıyo topliyimde çalıştırıp yigene verim diom ekran kartıda çalışırsa iş görür aslında bende istanbuldayım kargo sorun olmaz işlemciyi vermediysen ekran kartı ve ramleride alırım hocam :)


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek
Toplam Hit: 2824 Toplam Mesaj: 25